گردو چندلر که برای درمان سریع سرطان توصیه می شود

در بیشتر مناطق ایالات متحده، درختان گردو چندلر از آگوست تا سپتامبر از طریق پیوند تکثیر می شوند، در حالی که پیوند با مرکز می تواند در بهار و پس از تولید چند برگ از پایه انجام شود.

پایه های گردو عمدتاً از طریق بذر تکثیر می شوند. هنگامی که قصد داریم گردوی سیاه یا انگلیسی را به عنوان پایه از بذر بکاریم، یا باید در پاییز در نهالستان بکاریم یا باید آنها را به مدت 3 ماه (در دمای 4-2 درجه سانتیگراد) در شن و ماسه قرار دهیم.

دو نوع پایه رایج عبارتند از گردوی سیاه کالیفرنیای شمالی ( Juglans hindsii ) و هیبرید پارادوکس (یک تلاقی هیبریدی از J. hindsii x J. regia ). در مورد تکثیر گردو بیشتر بخوانید.

گرده افشانی گردو
هر آجیل دارای اندام تناسلی نر و ماده در یک درخت است. گرده توسط باد از گل نر به ماده منتقل می شود. همه انواع گردو خود بارور هستند، به این معنی که گرده می تواند از قسمت های نر به قسمت های ماده همان درخت حرکت کند و با این فرآیند درخت میوه می دهد.

بنابراین از نظر تئوری یک درخت می تواند بدون نیاز به دیگران آجیل تولید کند.

اما در بیشتر موارد گرده ای که باد به گل ماده همان درخت می برد (کلاله) از بین می رود، زیرا در آن زمان گل ماده پذیرا نیست. از این رو،

کاشت واریته‌ای که گرده‌زایی زودرس دارد در کنار واریته‌ای که گرده‌ساز دیرهنگام است، تضمین می‌کند که گرده در طول دوره‌ی پذیرش آن‌ها به گل‌های ماده‌ی بیشتری از هر دو گونه سفر کند.

بیشتر پرورش دهندگان یک ردیف از گونه های گرده افشان را در هر 8 تا 12 ردیف یا بیشتر از واریته اصلی می کارند.

آنها ردیف را با گرده افشان ها عمود بر جهت باد قرار می دهند تا پراکندگی گرده را به حداکثر برسانند.

علاوه بر این، کاشت همه گرده افشان ها در یک ردیف، برداشت و دسته بندی میوه را بسیار آسان تر می کند. با این حال، برخی از کشاورزان هستند که گرده افشان ها را در مکان های تصادفی در درخت گردو می کارند.

می توانید با افزودن نظر یا عکسی از روش های تکثیر درخت و روش های گرده افشانی خود، این مقاله را غنی کنید.