گردو با پوست خیس که موجب مرگ کودکی شد

گردو با پوست خیس حاوی مقدار زیادی روغن است که بیشتر آن به شکل اسیدهای چرب ضروری امگا به نام های امگا 6 و امگا 3 است. در مقایسه با سایر آجیل‌ها و دانه‌ها، گردو در واقع بالاترین میزان چربی‌های غیراشباع چندگانه را دارد که حدود 70 درصد از کل محتوای چربی آن‌ها را تشکیل می‌دهد.

مهم‌ترین نکته در مورد گردو این است که این چربی‌های چند غیراشباع دارای نسبت ایده‌آل 4:1 امگا 6 به امگا 3 هستند. این نسبتاً بیشتر از انواع دیگر است، به استثنای کتان، دانه شاهدانه و چیا که محتوای چربی امگا 3 بالاتری دارند.

با این حال، مهم است که روشن شود که گردو منبع ALA امگا 3 یا آلفا لینولنیک اسید است که عمدتاً در مقادیر بیشتری در غذاهای گیاهی یافت می شود.

گردو منبع مستقیم چربی های زنجیره بلند امگا 3 EPA یا DHA نیست. اینها مواد مغذی جدی هستند که برای عملکرد صحیح عصبی مورد نیاز هستند. این نوع به ویژه در ماهی، غذاهای دریایی یا در روغن ماهی غلیظ، روغن کریل و مکمل های روغن جلبک یافت می شود.

در حالی که برخی افراد واقعاً می توانند ALA امگا 3 را به EPA و DHA تبدیل کنند، این فرآیند برای اکثر افراد قابل اعتماد نیست. (*)

منابع چربی امگا 3 ALA با این وجود یکی از چربی های خوب محسوب می شوند و بخشی مغذی از یک رژیم غذایی تقویت کننده سلامت هستند.

توصیه معمول ALA امگا 3 برای بزرگسالان 2 گرم در روز است. البته این مقدار می تواند بر اساس سن، رژیم غذایی، شرایط سلامتی و جنسیت متفاوت باشد.

نشان داده شده است که ALA مصرف شده از طریق منابع غذایی، حمایت محافظتی عصبی (*) را ارائه می دهد و به تقویت یک اثر ضد التهابی کمک می کند و با اثرات پیش التهابی چربی های اضافی LA امگا 6 که در رژیم غذایی معمولی بسیار رایج است، مقابله می کند.

مهم است که بدانید که برشته کردن یا برشته کردن گردو می تواند کیفیت مواد مغذی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد و همچنین چربی های غیراشباع چندگانه را که بسیار حساس به حرارت هستند و در برابر ترشیدگی حساس هستند. اکسید می کند. توصیه می کنیم برای بیشترین فواید گردو برای سلامتی، آن را به صورت خام و گرم نشده مصرف کنید.