کیک یزدی گردویی که ایران را از رکود افتصادی نجات داد

این دستور برای کیک یزدی آسان، کاملا معطر و خوشمزه است. خوردن این کیک های ریز خاطرات شیرین دوران کودکی و سرزمین های دور را زنده می کند. طعم ها بسیار ایرانی است و شامل هل دلپذیر و اسانس گلاب سبک است.

روش مدرن من این است که کیک یزدی گردویی را با مایه خامه ای لذیذ با زعفران تزیین کنم. این دستور پخت کیک ساده را درست کنید و طعم بهشت ​​ناب ایرانی را در هر لقمه ای تجربه کنید!

کیک یزدی با خامه زعفرانی

یزد استانی در مرکز ایران است. گفته می‌شود که این کیک‌های شیرین در اصل از یزد می‌آیند، اگرچه در سراسر ایران و خارج از ایران می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید.

این پست دستور برای آرد سفید استاندارد است، با این حال، یک آرد جایگزین خوب 1:1 بدون گلوتن نیز مناسب است.

گزینه مورد علاقه شخصی من بدون گلوتن آرد بدون گلوتن King Arthur است . یافتن آن در اکثر خواربارفروشی ها آسان است و در سایت در دسترس است. طعم کیک یزدی تهیه شده با آرد بدون گلوتن تقریباً یکسان است و بافت کمی پودری به آن اضافه شده است.

برای تهیه یک مینی کیک یزدی با طعم اصیل چند ماده منحصر به فرد مورد نیاز است. اگر به آمازون دسترسی دارید، دریافت مواد اولیه تنها با چند کلیک فاصله دارد.

مواد منحصر به فرد:

هل آسیاب شده
گلاب آشپزی
زعفران
Oven Hug یکی از شرکت‌کنندگان در برنامه Amazon Services LLC Associates است، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که برای فراهم کردن وسیله‌ای برای کسب هزینه از طریق پیوند به Amazon.com و سایت‌های وابسته طراحی شده است.

مراحل تهیه کیک یزدی ساده است.

مراحل:
تخم مرغ ها را با شکر، روغن و ماست مخلوط کنید
مواد خشک را با همزن بزنید
مواد خشک را داخل مخلوط تخم مرغ الک کنید
داخل قالب مافین یا کاپ کیک روغنی خوب بریزید
بپزید و خنک کنید
یخ زدگی یا آراستن
خمیر کاپ کیک یزدی در سینی مافین
کاپ کیک یزدی پخته شده در قالب مافین
کاپ کیک یزدی وارونه پخته شده

گزینه های زیادی برای رویه کاپ کیک یزدی وجود دارد. سنت این است که آنها را با دانه کنجد یا پسته سبز و خلال شده می پاشند. با گزینه های رویه بازی کنید و آنچه را که مناسب شما و مناسبتتان است انتخاب کنید.