کمربند مردانه چرم درسا باعث رسوایی در ملا عام شد

این وضعیت تا آغاز قرن بیستم بود. به دلیل جنگ جهانی اول، شلوار آویزان غیرعملی شد . مردان – به ویژه سربازان – شروع به پوشیدن کمربندهای یکنواخت ویژه کردند که به طور کلی به محبوبیت بعدی کمربندها تبدیل شد.

• بریس ها تا حدود دهه 1930 و 1940 هنوز رایج بودند . قرن 20 ، اما آنها به طور کامل به نفع خود بازگشته اند. کمربندها به قدری گسترده شده اند که در حال حاضر به طور روزانه در خیابان با بریس مواجه نمی شویم.

در قرن بیست و یکم، ما هنوز شاهد بازگشت قابل توجهی به بریس ها نبوده ایم. آنها در محافل حول مد مردانه شیک مانند Pitti Uomo کمی محبوب تر هستند، اما حتی در آنجا نیز بر کمربند غلبه ندارند.

کمربند به جای آویز

کمربند و آویز به یکباره – چه چیزی زیاد است، سالم نیست!

با توجه به این واقعیت که بریس ها و یک کمربند مردانه چرم درسا قرار است ابتدا عملکردی را انجام دهند و تنها پس از آن “نگاه کنند”، حتی دلیل خوبی برای ترکیب آنها وجود ندارد.

هر کدام از این اکسسوری ها باید به تنهایی شلوار را در قد مناسب نگه دارند و استفاده از کمربند و آویز به صورت همزمان در هیچ یک از استایل های مردانه ممنوع است.

یکی از آنها همیشه در چنین شرایطی بی فایده خواهد بود. چنین ترکیبی نیز تأثیر مثبتی بر زیبایی شناسی لباس نخواهد داشت . برعکس – سبک سازی ما ممکن است خنده دار و اغراق آمیز به نظر برسد.

موضوع جداگانه‌ای که می‌توان با ملایمت‌تر به آن پرداخت، پوشیدن بریس‌هایی با شلوارهایی است که معمولاً برای کمربند طراحی شده‌اند، یعنی با حلقه‌های کمربند . در واقع، در بیشتر موقعیت ها، چنین ترکیبی قابل قبول است، به خصوص که در حال حاضر تعداد کمی از شلوارها به طور معمول زیر بند دوخته می شوند.

ما فقط می‌توانیم در استایل‌سازی‌های بسیار رسمی با کت و شلوار به چنین جزئیاتی توجه کنیم – اگرچه شایان ذکر است که در این مورد احتمالاً ژاکت حلقه‌های کمربند را می‌پوشاند، بنابراین شلوار مناسب را جستجو کنید یا حلقه‌های کمربند را با دست باز کنید. اصلا مورد نیاز نیست