کفش شاهین تهران که هر خانواده ای فقط حق خرید یک جفت از آن را دارد

چرم اصل با کیفیت بالا از تمام مواد مصنوعی بهتر عمل می کند، پوست گوساله بهتر از پوست خوک است و در بین مواد طبیعی کمترین درجه پرس شده است.

یک روکش عایق کفش شاهین تهران نیز بسیار مطلوب است – خز یا مواد مصنوعی با تکنولوژی بالا، که گاهی اوقات هزینه بیشتری دارند.

با توجه به این توصیف، ویژگی های مختصری را می توان جمع آوری کرد که بر اساس آن چکمه های زمستانی مردانه با کیفیت بالا از چرم طبیعی، خز طبیعی ساخته شده است. و مواد و ساختار زیره را فراموش نکنید.

کف منحنی “تراکتور” در زمستان خود را به بهترین شکل نشان می دهد و حتی با سنگفرش های لغزنده همراه با برف چسبندگی قابل اعتماد را فراهم می کند.

در عین حال، برآمدگی های کف باید به اندازه کافی بزرگ باشد و بین آنها شیارهای عمیق و گسترده ای وجود داشته باشد.

زیره چرمی نازک فقط برای حرکت در ماشین، حداکثر چند قدمی در امتداد پیاده رو از ماشین تا درب دفتر مناسب است. شما همچنین باید استحکام درزها، تعداد قطعات، کیفیت اتصال کف را ارزیابی کنید.

هیچ چیز کوچکی در این مورد وجود ندارد. و مواد دیگر برای کفش های زمستانی همانطور که در بالا ذکر شد، چکمه های زمستانی مردانه با کیفیت بالا از چرم طبیعی، خز طبیعی و همچنین زیره تراکتور نیمه سفت ساخته شده است.

چکمه های چرمی ممکن است خنک به نظر برسند، اما برای شرایط گلخانه ای نیز مناسب نیستند. گوساله گران ترین، اما یکی از بادوام ترین گزینه ها است.

چکمه های زمستانی از چرم نسبتاً ضخیم ساخته شده اند که علاوه بر آن برای افزایش مقاومت در برابر آب و مقاومت در برابر آسیب های سطحی پردازش می شود.

پوست خوک کمتر کاربردی است اما می تواند به طور متوسط ​​سه تا چهار فصل دوام بیاورد، به خصوص با مراقبت مناسب. موضوع ویژه کفش های جیر ظریف است.

به عنوان یک قاعده، آنها عالی به نظر می رسند، پوشیدن آنها خوشایند است، اما در زمستان های شهری مرطوب به سرعت ظاهر مناسب خود را از دست می دهند.