کاشی سرامیک بیرجند که فقط توسط پیک های موتوری جا به جا می شود

نحوه تمیز کردن کاشی های سرامیکی حمام
حمام با دیوار کاشی و سرامیک صورتی

1. گرد و غبار را پاک کنید
قبل از شروع به تمیز کردن کاشی سرامیک بیرجند دیواری حمام، سطح را با یک پارچه خشک پاک کنید تا هرگونه گرد و غبار و زباله پاک شود. اگر از پارچه مرطوب استفاده می کنید گرد و غبار را در اطراف کاشی های خود پخش می کنید و تمیز کردن آن سخت تر می شود.

2. از مواد شیمیایی خشن اجتناب کنید
با استفاده از آب گرم و یک پارچه میکروفیبر برای پاک کردن کاشی‌های خود شروع کنید، برای تمیز کردن کثیفی‌های بزرگ، مقداری از مواد شوینده خانگی اضافه کنید.

کالین لینکلن ایوانز، خریدار در Tile Mountain توضیح می‌دهد: «مطمئن شوید که از پاک‌کننده‌های شیمیایی خشن پرهیز کنید، زیرا می‌توانند به مرور زمان به لعاب روی سطح کاشی‌ها آسیب بزنند. از محلول‌های حاوی آمونیاک، سفید کننده و/یا اسیدها دوری کنید و خوب خواهید بود.

3. خشک کنید
در حین تمیز کردن کاشی‌های خود، با دقت در اطراف اتصالات حمام کار کنید تا رسوبات سرسخت را پاک کنید و از نحوه تمیز کردن دوغاب در کاشی‌ها نیز آگاه باشید. پس از تمیز کردن، روی کاشی‌ها را با یک پارچه میکروفیبر خشک پاک کنید تا از باقی ماندن آثار آب جلوگیری شود.

چگونه کاشی های مرمر حمام را تمیز کنیم؟
حمام با دیوار کاشی مرمر و وان سفید

1. سطح را پاک کنید
قبل از شروع به تمیز کردن کاشی ها، هرگونه کرک و گرد و غبار سطحی را پاک کنید.

2. کم و اغلب تمیز کنید
بهترین راه برای نگه داشتن کاشی های مرمر در شرایط عالی، تمیز کردن منظم است. سارا دمپسی، کارشناس نظافت در MyJobQuote توصیه می‌کند: «استفاده از یک پاک‌کننده خاص توصیه می‌شود، اما مایع شوینده ملایم و سازگار با محیط‌زیست نیز به خوبی کار می‌کند».(در برگه جدید باز می شود).

آن را با آب رقیق کنید و از یک بطری اسپری برای مرطوب کردن کاشی‌ها، اما نه اشباع کردن کاشی‌ها استفاده کنید و روی آن را با یک پارچه تمیز و مرطوب پاک کنید. سپس آن را با یک پارچه یا حوله خشک خشک کنید تا درخشش را بازگردانید.

نحوه تمیز کردن کاشی های سنگی حمام
حمام با دیوارهای کاشی کاری شده سنگی و دستشویی سفید