چاقو زنجان تاشویی که خون کسی را نمیریزد

ما همان تحلیل رگرسیون چندگانه متوالی را به عنوان مطالعه 1 برای آزمایش H2 و H3 انجام دادیم. مانند قبل، شرط کمپین به عنوان متغیر توضیحی در مدل 1 وارد شد. عزت نفس مرتبط با چاقو زنجان تاشو در مدل 2 وارد شد، و تعامل بین دو متغیر در مدل 3 وارد شد.

همانطور که در جدول 1 نشان داده شده است، مطابق با H2a اما مطابق با مطالعه 1، هیچ اثر قابل توجهی از شرایط کمپین بر روی تمایل به حمل چاقو و یا مزایای درک شده از حمل چاقو (B) وجود نداشت.

از سوی دیگر، نمرات عزت نفس مرتبط با چاقو، به طور قابل توجهی و قوی با تمایل به حمل چاقو و مزایای درک شده از حمل چاقو  مرتبط بود.

همانطور که در مطالعه 1، هیچ تعامل معنی داری بین شرایط مبارزات انتخاباتی و عزت نفس/جهان بینی فرهنگی مرتبط با چاقو وجود نداشت.

بنابراین، ناسازگار با H2b، عزت نفس جهان‌بینی فرهنگی مرتبط با چاقو تأثیر شرط کمپین را بر تمایل به حمل چاقو مزایای درک شده حمل چاقو تعدیل نمی‌کند.

در نهایت، ما هیچ مدرکی در حمایت از H3 پیدا نکردیم. هیچ اثر اصلی شرط اول پیام و هیچ تعاملی بین این متغیر و دو متغیر دیگر در مدل وجود نداشت.

مطالعه 2 مطالعه 1 را تکرار کرد، اما نمونه شامل مردان 14 تا 18 ساله بود که از طریق خدمات عدالت جوانان و طرح های انحرافی استخدام شدند.

اگرچه ما استدلال کردیم که این نمونه برای آزمایش فرضیه‌های ما مناسب‌تر است، اما سطوح عزت‌نفس/جهان‌بینی فرهنگی مرتبط با چاقو نیز در بین نمونه پایین بود، و نتایج یکسانی پیدا کردیم.

اگرچه برجستگی مرگ و میر پس از قرار گرفتن در معرض تصاویر مربوط به چاقو افزایش یافت، هیچ تاثیری از شرایط کمپین بر تمایل به حمل چاقو یا بر مزایای درک شده از حمل چاقو وجود نداشت.

هیچ اثر تعدیل‌کننده‌ای از عزت نفس جهان‌بینی فرهنگی مرتبط با چاقو و هیچ تأثیری از آغاز کار شرکت‌کنندگان برای در نظر گرفتن پیامدهای حمل چاقو وجود نداشت.