پیراهن مردانه پشمی که بر تنیک جانور عجیب و غریب دیده شد

قفسه سینه: این اندازه گیری را مستقیماً زیر بغل خود انجام دهید، مطمئن شوید که در پهن ترین قسمت سینه و شانه های خود بدون فشار دادن نوار، ایستاده اید.

طرح سایز بزرگ این پیراهن مردانه پشمی برای مجالس گاه به گاه مناسب است، اگرچه باید در ناحیه کمر، سینه و بازوها احساس گشاد شدن داشته باشد، اما همچنان می خواهید مطمئن شوید که با اندازه های شما مطابقت دارد.

بازوها: در اینجا باید دو عدد را مشخص کنید، اولی از انتهای گردن تا انتهای شانه بالای بازو. سپس از شانه تا استخوان مچ دست خود را با بازوی خود کمی خم کنید تا کمی انعطاف داشته باشید.

کمر: نوار را دور کمر خود قرار دهید، که باید در اطراف ناف شما باشد. مانند اندازه گیری گردن، اگر می خواهید تناسب شلتری داشته باشید، انگشت خود را زیر نوار چسب قرار دهید.

وقتی اندازه دقیق خود را شناختید، وقت آن است که به تناسب مناسب فکر کنید. سه طرح وجود دارد که برجسته ترین آنها هستند.
طرح بافتنی: یا چیزی که در برندها به نام «لاغر تناسب» شناخته می شود، اگر بالاتنه شما نازک است، ممکن است بخواهید پیراهن بافتنی بپوشید، زیرا این سبک مناسب مردانی است که ساختارهای عضلانی برجسته ای دارند.

استایل کلاسیک: این طرح روی بدن کمی شل است اما نه آنقدر شلخته که وقتی آن را می پوشید زیبا به نظر نرسد. اکثر مردان برای این سبک پیراهن مناسب هستند، اما اندازه های از پیش تعیین شده نقش برجسته ای را در اینجا برای انتخاب طرح کلاسیک، اما متناسب با شما ایفا می کند.

به عنوان مثال، سوراخ بازو باید دقیقاً روی شانه های شما قرار گیرد، سجاف باید دقیقاً بالای وسط ران باشد و یقه باید یک تا دو انگشت از گردن شما فاصله داشته باشد.