پسته خندان قزوین و ادعای عجیب میراث فرهنگی در مورد آن

هیچ یک از این مطالعات نشان نداد که خوردن پسته بر پروفایل چربی خون تأثیر می گذارد.

علاوه بر این، پسته خندان قزوین در مقایسه با سایر مغزها فشار خون را کاهش می دهد. به همین دلیل پسته برای قلب بسیار مفید است.

ممکن است سلامت عروق خونی را افزایش دهد _ _

پسته همچنین برای سلامت رگ های خونی فوایدی دارد. اندوتلیوم پوشش داخلی رگ های خونی است. این مهم است که به درستی عمل کند زیرا اختلال عملکرد اندوتلیال می تواند خطری برای بیماری قلبی باشد.

اتساع عروق گشاد یا گشاد شدن رگ های خونی است. اختلال عملکرد اندوتلیال با کاهش گشاد شدن عروق مشخص می شود که جریان خون را کاهش می دهد. اکسید نیتریک ترکیبی است که نقش مهمی در اتساع عروق دارد.

پسته منبع عالی اسید آمینه ال آرژنین است که در بدن به اکسید نیتریک تبدیل می شود. بنابراین ممکن است نقش مهمی در ارتقای سلامت عروق خونی داشته باشد.

مفید در کاهش قند خون _ _

پسته یکی است اما خواص زیادی دارد. پسته با وجود محتوای کربوهیدرات بالاتری نسبت به اکثر آجیل ها، دارای شاخص گلیسمی پایینی است که به این معنی است که باعث افزایش قند خون نمی شود.

مطالعات نشان داده اند که خوردن پسته می تواند به حفظ سطح قند خون سالم کمک کند. پسته علاوه بر اینکه سرشار از فیبر و چربی های سالم است، سرشار از آنتی اکسیدان ها، کاروتنوئیدها و ترکیبات فنلی است. همه اینها برای کنترل قند خون مفید هستند.

برای استفاده از پسته، می توانید با گنجاندن آن در رژیم غذایی خود، سطح قند خون خود را متوقف کنید. در صورت تمایل می توانید پس از مشورت با پزشک پسته مصرف کنید.

ممکن است هموگلوبین را افزایش دهد

پسته داروی هر بیماری است. پسته حاوی مس نیز می باشد. به همین دلیل است که به جذب آهن موجود در غذا کمک می کند. به همین دلیل در بیماری به نام کم خونی فواید زیادی دارد.