نودل فله ای که حجم عظیمی از آن برای تعدیل بازار به اقیانوس ریخته شد

مرغ Lo Mein در یک کاسه، آماده برای خوردن

این نودل های Lo Mein دارای سبزیجات کافی برای تبدیل شدن به یک وعده غذایی کامل هستند، اما اگر واقعاً به دنبال مقداری سبزی اضافی هستید، می توانید 2 فنجان یا بیشتر سبزیجات (در حالت ایده آل چیزی مانند کلم خرد شده، اسفناج یا لوبیا خرد شده) بریزید.

این دستور پخت نودل فله ای چینی کامل {Lo Mein} نمونه‌ای از این است که چگونه می‌توانید غذای چینی خوشمزه، سالم و تازه خود را درست در آشپزخانه خود درست کنید.

با مرغ چینی خانگی و بروکلی یا مرغ و قارچ چینی برای یک شام چینی شگفت انگیز درست در آشپزخانه خود سرو کنید!نودل چینی کامل {Lo Mein} در یک کاسه با چاپستیک
نودل های چینی اغلب می توانند چرب، خیس و ناسالم باشند.

این دستور غذا را در خانه درست کنید و نودل هندی C را در یک سس خوش طعم اصیل بریزید – دستوری بهتر از یک دستور غذای بیرون‌آور که در کمتر از 30 دقیقه آماده می‌شود!

باور نمی کنید که چقدر آسان است که در خانه در آشپزخانه خود نودل چینی عالی درست کنید!

این دستور غذا را خودتان بسازید
برای این دستور، می توانید تقریبا از هر ترکیب سبزیجات و/یا پروتئینی که می خواهید استفاده کنید.

ایده های سبزیجات: کیسه های سبزیجات سرخ شده از قبل بسته بندی شده، بوک چوی، قارچ، فلفل دلمه ای، هویج، نخود برفی، پیاز، کلم، کلم بروکلی.

ایده های پروتئین: مرغ، میگو، تخم مرغ، گوشت گاو، گوشت خوک، توفو.

با افزودن بروکلی بخارپز شده به جای گوشت پخته شده، می توان این غذا را به راحتی به یک غذای گیاهی تبدیل کرد.

کدام رشته فرنگی
هر نودلی که دوست دارید می توانید در سرخ کردنی استفاده کنید. من نودل تخم مرغی چینی معمولی را دوست دارم، اما می توانید از رشته فرنگی برنج، سوبا، اودون یا حتی اسپاگتی یا ورمیشل استفاده کنید (من نمی گویم).