نبات چوبی طعم دار که هیچگاه آب نمی شود

شیرینی ها می توانند به شما کمک کنند عمر طولانی تری داشته باشید
یک مطالعه در سال 1998 نشان داد که مردان در سن دانشگاه که به طور منظم شیرینی می خورند دو برابر بیشتر از افرادی که شیرینی می خورند، عمر می کنند.

حتی مهم نبود که شرکت کنندگان چقدر نبات چوبی طعم دار خوردند – کسانی که هر مقدار شیرینی مصرف کردند بیشتر از کسانی که هرگز آب نبات نخوردند عمر کردند.

با این حال، کسانی که حدود یک بار در هفته شیرینی می‌خوردند نسبت به کسانی که به طور منظم شیرینی می‌خوردند، عمر طولانی‌تری داشتند. بالاخره اعتدال ضروری است!

شیرینی های شکلاتی راهی عالی برای کمک به کاهش خطر ابتلا به مشکلات قلبی هستند. به عنوان مثال، برخی از مطالعات نشان می دهد که کسانی که به طور منظم شکلات می خورند.

39 درصد کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از حمله قلبی هستند. افرادی که یک تخته شکلات در هفته می خورند حتی 46 درصد کمتر در معرض خطر مرگ ناشی از سکته هستند.

حتی فراتر از این، شکلات حاوی سروتونین است، یک انتقال دهنده عصبی کلیدی که در بدن شما یافت می شود و به تثبیت خلق و خو و کاهش علائم اضطراب و افسردگی کمک می کند. حتی ممکن است برخی از اثرات آنتی اکسیدانی فنل های شکلات وجود داشته باشد.

فنل ها چیست؟ خب، فنل ها یک آنتی اکسیدان هستند که در شراب قرمز نیز یافت می شود که می تواند به ارتقای سلامت قلب و کاهش خطر آریتمی قلبی کمک کند. علاوه بر این، مصرف شکلات می تواند به فشار خون و کاهش حساسیت به انسولین کمک کند.

در نهایت، شکلات حاوی یک ماده شیمیایی به نام GECGC است که یکی از موثرترین مواد شیمیایی است که برای مبارزه با سرطان های سریع رشد مانند سرطان روده بزرگ، سرطان دهانه رحم و سرطان خون استفاده می شود.