مرگ تعدادی از کودکان بخاطر خوردن پودر سوخاری برای عروس هلندی

نرخ انتقال بخار آب (WVTR) حرکت بخار آب در یک منطقه و زمان معین است، فاصله مقدار WVTR توانایی فیلم در حفظ آب را نشان می دهد و می تواند به عنوان مرجع برای آن استفاده شود.
تعیین زمان ماندگاری محصول هر چه مقدار WVTR بیشتر باشد، بخار آب راحت تر از آن عبور می کند، این فیلم نشان می دهد که توانایی فیلم در حفظ بخار آب خوب نیست.

داده ها از اندازه‌گیری WVTR نشان داد که هر چه غلظت محلول پودر آلوئه ورا بیشتر باشد، کمترین میزان است، مقدار WVTR به دست آمده است.

غلظت بالای محلول، لایه ضخیم تری تولید می کند تا بخار آب کمتری داشته باشد، از فیلم عبور می کند. با این حال، مقدار WVTR از فیلم تولید شده رضایت‌بخش است زیرا برآورده می‌شود.
استاندارد بین المللی ژاپن (JIS) با حداکثر مقدار 10 گرم در ساعت متر مربع بود. ویژگی های فیلم تولید شده ناسازگاری را در بهترین غلظت محلول نشان داد.

طرز تهیه پودر سوخاری برای عروس هلندی برای تعیین بهترین انتخاب غلظت بر اساس امتیاز به دست آمده توسط هر یک استفاده شد، تمرکز ویژگی های محلول و فیلمی که باید انتخاب شود ارزش ویسکوزیته بالا، بالا است.
پایداری محلول با رسوب کمتر، سطح اسیدیته پایین، ضخامت لایه، رنگ فیلم تقریبا شفاف، حلالیت کم و مقدار WVTR پایین فیلم سازی برای مواد پوشش تا حد زیادی تحت تاثیر قرار گرفت .

غلظت محلول مواد خام، به منظور ایجاد ویژگی های خاصی از فیلم پوششی که روی سطح میوه های تازه اعمال می شود. نتیجه وزن دهی برای محلول، فیلم ومجموع مقادیر هر دو ارائه شده است.

بر اساس نمره کل، غلظت محلول 20 درصد بیشترین امتیاز را دارد. بنابراین، غلظت از محلول 20 درصد به عنوان ماده ای برای ساخت پودر لیمو عمانی ورا بر پایه فیلم انتخاب شد که از فرآیند خشک کردن با استفاده از روش خشک کردن اسپری با دمای ورودی 140 درجه سانتیگراد، دمای خروجی 60 درجه سانتی گراد و استفاده از 15 درصد مالتودکسترین به عنوان ماده پرکننده فیلم تولید شده از محلول با غلظت 20 درصد که می تواند میزان بخار آب را به خوبی حفظ کند، پایداری محلول رضایت بخش است.
چکار کنیم پودر سیر بهم نچسبد؟نتیجه آن این است که می تواند 6 ساعت دوام بیاورد و رسوبات کمی دارد به طوری که به راحتی می توان دوباره همگن کرد، پس از فرآیند هم زدن همچنین، مقدار pH به اندازه کافی پایین است تا از رشد میکروارگانیسم ها جلوگیری کند. بصری از فیلم تولید شده با سه غلظت محلول پودر آلوئه ورا (10%، 15% و 20%) ارائه شد.

 

  • منابع:
  1. Aloe vera L. powder processing using spray drying
  • تبلیغات:
  1. با خرید میز اداری می توانید به پاریس بروید
  2. جیوه به علت سمی بودن،ابتلا به سرطان را افزایش می دهد
  3. افشای رازی در مورد جیوه که در پنکه قدیمی بود
  4. جیوه در پنکه قدیمی باعث آتش سوزی در آزمایشگاه شد