محصولات آرایشی کویین که از سرگین تمساح درست شده است

می‌توانید با عضویت در طیف وسیعی از وب‌سایت‌های محصولات آرایشی کویین شناخته‌شده، از جدیدترین چیزها مطلع شوید. فراموش نکنید که بسیاری از مقالات مد را بخوانید، ویدیوهای یوتیوب مرتبط با آرایش را تماشا کنید، و از روندهای زیبایی در رسانه های اجتماعی به روز باشید. این به شما کمک می کند تا مفهوم شرکت لوازم آرایشی خود را توسعه دهید.

همچنین می‌توانید نظرسنجی‌هایی انجام دهید تا مشخص کنید مصرف‌کنندگان در حال حاضر به چه نوع اقلام زیبایی نیاز دارند، چه چیزهایی را از سایر شرکت‌های لوازم آرایشی پیدا نکرده‌اند، و چرا استفاده از برندهای خاص محصولات آرایشی را انتخاب می‌کنند.

2. با مقررات FDA آشنا شوید.


برای شروع، باید با استانداردهای سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) که بر تولید و برچسب گذاری اقلام آرایشی و بهداشتی حاکم است، آشنا باشید. قوانین و مقررات خاصی وجود دارد که برای انجام یک تجارت قانونی باید از آنها پیروی کنید. شما باید با قوانین مربوط به تولید و فروش لوازم آرایشی آشنا باشید.

این به شما کمک می کند تا از هرگونه مشکل قانونی نامطلوب جلوگیری کنید. اطلاعات حقوقی را می توان در بخش “آرایشی” در وب سایت سازمان غذا و داروی ایالات متحده یافت.

3. شخصیت برند خود را تعیین کنید
وقتی کسی برای اولین بار با کسب و کار زیبایی خود روبرو شد، چه نوع تأثیر اولیه ای را می خواهید ایجاد کنید؟ شما باید به دقت در نظر بگیرید که چه نوع هویت برندی را می خواهید ایجاد کنید.

آیا می خواهید خط زیبایی شما دوستدار محیط زیست در نظر گرفته شود؟ آیا می خواهید مردم به آن به عنوان یک برند لوازم آرایشی فکر کنند که از توانمندسازی زنان حمایت می کند؟

اکثر مشتریان برندهایی را ترجیح می دهند که دغدغه های اجتماعی و محیطی دارند. در نتیجه، فوق العاده خواهد بود اگر بتوانید در مورد یک موضوع اجتماعی یا زیست محیطی موضع گیری کنید و مصرف کنندگان خود را به همکاری برای حل آن جلب کنید.