لوله پلی اتیلن نمره 63 راز موفقیت پولدارترین مرد آفریقایی

استحکام مفصل نسبتا کم
اکثر بهترین گزینه برای استفاده از چنین لوله هایی، مکانی با بارهای دوره ای کوچک، به عنوان مثال، یک خانه تابستانی یا یک آپارتمان وجود خواهد داشت.

لوله های پلاستیکی
امروزه می توان لوله های پلاستیکی را که بسیاری از مزایای رقبای خود را جذب کرده اند، در کاربرد و خواص منحصر به فرد خود نام برد:

قیمت پایین؛
دوام، بیش از صد سال؛
خنثی بودن نسبت به فرآیندهای خوردگی؛
استحکام بالا؛
عدم رشد داخلی به دلیل نرمی زیاد لوله ها؛
زیبایی شناختی؛
سهولت مواد و در دسترس بودن نصب برای افراد غیر حرفه ای؛
قابلیت اطمینان و سفتی بالا.
انواع اصلی لوله های پلاستیکی عبارتند از:

پلی اتیلن؛
لوله پی وی سی;
پلی پروپیلن
از ویژگی های اصلی  لوله پلی اتیلن نمره 63 می توان به خاصیت ارتجاعی، مقاومت در برابر دمای پایین حتی با آب یخ زده و محکم بودن اتصال (با جوشکاری) اشاره کرد. دمای کار لوله های کم فشار از 0 درجه سانتیگراد تا مثبت 40 درجه سانتیگراد است.

یکی دیگر از گزینه های عالی تر، پلی اتیلن متقاطع است که استفاده از آن در سیستم های با دمای پایین، به عنوان مثال، برای سیستم های گرمایش از کف مجاز است.

نصب چنین لوله هایی با تجهیزات پرس مخصوص و پرس انجام می شود که اطمینان بالایی از اتصال را تضمین می کند و امکان نصب پنهان سیستم ها را فراهم می کند.

از آنجایی که یک لوله پلی اتیلن در حین خمش شکل خود را در نقاط خمش حفظ نمی کند، در حین نصب از آنها استفاده می شود: دستگاه های گوشه، دستگاه های ثابت مخصوص، روشی برای پیش گرم کردن نقطه خمش.

از مقرون به صرفه ترین و کاربردی ترین مواد می توان به لوله های پی وی سی اشاره کرد که سخت ترین گزینه در گروه محصولات پلاستیکی می باشد. شبکه با استفاده از مجموعه ها و یک ترکیب چسب مخصوص گذاشته می شود. مناسب برای آب سرد و گرم