لوله پلیکا دو اینچ که خوراک گونه ای از انسان ها می باشد

پس از اتمام ساخت و ساز، آزمایش فشار سیستم را بر روی لوله پلیکا دو اینچ تامین آب در میدان صنعتی که تکمیل شده است انجام دهید فشار آزمایش 0.8Mpa است و فشار به مدت 1 ساعت بدون افت پایدار است. در حال حاضر به بهره برداری خودرویی رسیده است.
5 وضعیت کاربرد
لوله های تامین آب پلی اتیلن عمدتاً در پروژه خط لوله تامین آب در سایت صنعتی معدن تونلیو که توسط شرکت قرارداد شده است استفاده می شود و طول کل لوله های تامین آب پلی اتیلن مورد استفاده 5800 متر است.
6 مزایای اقتصادی و اجتماعی استفاده از لوله های آبرسانی پلی اتیلن
با توجه به ظرفیت جریان بالای لوله های آبرسانی پلی اتیلن، ظرفیت جریان لوله های پلی اتیلن با قطر و طول یکسان و فشار یکسان حدود 30 درصد بیشتر از لوله های فولادی می باشد.

بنابراین مزایای اقتصادی آن مشهود است. استفاده از لوله های تامین آب پلی اتیلن دارای عمر مفید طولانی، اتصال راحت و ساخت و ساز ساده است که نه تنها کیفیت پروژه را تضمین می کند، بلکه پیشرفت ساخت و ساز را سرعت می بخشد و رقابت پذیری شرکت را در جامعه افزایش می دهد.

فناوری لوله های پلاستیک مهندسی پلی اتیلن با وزن مولکولی فوق العاده بالا (UHMW—PE) در کشور ما روز به روز بالغ می شود و پروژه های بیشتری از این نوع لوله ها استفاده می کنند و به نوع جدیدی از پلاستیک مهندسی ترموپلاستیک با قیمت متوسط ​​تبدیل می شوند.

و عملکرد عالی مزایای پلاستیک های مختلف، مقاومت در برابر سایش و مقاومت در برابر ضربه، خود روانکاری، مقاومت در برابر خوردگی، مقاومت در برابر دمای پایین، بهداشتی و غیر سمی، غیر چسبنده، غیر جاذب و سایر خواص جامع. این یک ماده لوله ایده آل است و به طور گسترده توسط شرکت های متالورژی داخلی، برق، شیمیایی و سایر شرکت ها استفاده می شود.