لنت ترمز جلو پراید امکو که جان سرنشینان خودرو را گرفت

انتخاب لنت ترمز انتخاب لنت ترمز جلو پراید امکو بر اساس کاربرد بسیار مهم است. برخی از لنت‌های ترمز در دماهای سرد دارای ضریب اصطکاک بالایی هستند (نیش زیاد قبل از گرم شدن)، در حالی که برخی دیگر در دماهای بالاتر مؤثرتر خواهند بود.

لنت های ترمز را می توان برای محدوده های مختلف دمای عملیاتی خریداری کرد و این باید بر اساس کاربرد در نظر گرفته شود.

خودروهای جاده ای گاز اولیه بالایی دارند، اما با گرم شدن عملکرد خود را از دست می دهند. لنت‌های مسابقه معمولاً با ضرایب اصطکاک بالاتر برای طیف وسیع‌تری از دماهای بالا کار می‌کنند، که آنها را برای ردیابی با ترمز شدید ایده‌آل می‌کند.

5. کانال های هوای ترمز
که در مسابقات اتومبیلرانی بسیار رایج است و در اتومبیل های جاده ای محبوبیت پیدا می کند، کانال های ترمز صرفاً دریچه هایی هستند که جریان هوای برخورد با اتومبیل را به گونه ای هدایت می کنند که هوای خنک را به چاه چرخ ها و در حالت ایده آل روی روتورهای ترمز می دمد.

مطمئناً، ترمزهای قرمز همه چیز را بهتر می کند، اما هیچ کس هرگز به شما نمی آموزد که کدام رنگ قرمز است.

بگذارید بدانیم کارشناسان به اتفاق آرا (واقعاً فقط خودم) موافق هستند که قرمز آتش نشانی برای ترمزهای قوی بهترین است. آتش را متوقف می کند. ماشین شما را متوقف می کند

بیش از 500 ماده خام در لنت های ترمز خودروهای امروزی استفاده می شود، با فرمول ترکیبی معمولی که حاوی حداکثر 30 جزء جداگانه است.

این ترکیب پیچیده از مواد خام برای مقابله با تنش‌ها و شرایط شدیدی که لنت‌های ترمز تجربه می‌کنند مورد نیاز است.

هدف اصلی کاهش سایش است. کامپوندرها به دنبال عرضه یک مجموعه لنت ترمز هستند که در طول عمر خودرو نیازی به تعویض ندارند.

که اثرات زیست محیطی را نیز کاهش می دهد. اکنون تخمین زده می شود که بیش از 90 درصد از انتشار ذرات PM10 از ترافیک ناشی از انتشار غیر اگزوز است که نیمی از آن ناشی از سایش ترمز است.