لباس رقص باله بچه گانه بالرین معروف به ارزش زیادی به مزایده گذاشته شد

شلوارک و جوراب شلواری نیز باید کاملاً با قد رقصنده مطابقت داشته باشد. مدل های مختلفی وجود دارد، برخی با پا که زیر شلوار پوشیده می شوند، برخی دیگر بدون پا که در بالا پوشیده می شوند.

آلیکس توضیح می‌دهد لباس رقص باله بچه گانه مانند شلوارک، جوراب شلواری باید کاملاً جا بیفتد، در کمر تنگ نباشد یا آویزان شود و چین‌هایی ایجاد کند.

«در طول کلاس رقص، وقت خود را با کشیدن جوراب شلواری لیز تلف نکنید. آنها فقط باید به خوبی جا بیفتند و در جای خود بمانند. باز هم، در تلاش و بررسی دریغ نکنید!

دامن، تکیه بر باسن

بالاخره بعد از اندام و جوراب شلواری، گاهی دامن می آید. آلیکس ادامه می دهد: «همه معلمان نیازی به پوشیدن آن ندارند. «اما در برخی مدارس این مجاز است و رقصندگان معمولاً از پوشیدن آن لذت می برند.

این مسئله سبک است. در مورد سایر اجزای لباس رقص، دامن باید کاملاً با کمر تمرین‌کننده متناسب باشد و در ارتفاع باسن او قرار بگیرد. ، در طول درس نباید حرکت کند و با وجود حرکات و سکانس های فنی خوب نگه دارد.

لباس رقص کلاسیک همانطور که برای همه رشته ها و ورزش ها ضروری است. برای فردی که هیچ تجربه ای ندارد و می خواهد برای اولین بار یک کلاس رقص راه اندازی کند، تصمیم گیری می تواند دلهره آور باشد، اما ساده تر از آن چیزی است که تصور می کنید.

اولین کاری که باید قبل از خرید این وسایل رقص انجام دهید این است که بررسی کنید آیا مدرسه ای که در آن دوره خود را شروع می کنید دارای یونیفرم خاصی است یا خیر. آنها تقریباً به شما خواهند گفت که چه چیزی و چه رنگی بخرید.

بیشتر بخوانید: تخفیف برای دانش آموزان مدارس همکار

داشتن لباس رقص مناسب می تواند برای انجام اصلاحات دقیق و مکرر حیاتی باشد. اگر معلم شما نمی تواند بدن شما را ببیند، نمی تواند مشاهدات درستی انجام دهد.

بسیاری از اوقات در طول تمرین، مربی باید به عضلات و مفاصل خاصی نگاه کند تا ببیند که آیا آنها در حال کار، ریلکس، صاف یا خم هستند.