قیمت بادام زمینی تواضع

یکی از مغزهای محبوب و پر طرفدار ، بادام زمینی است که سرشار از مواد مغذی برای بدن می باشد .

هم چنین به بادام زمینی ، پسته شامی ، بادام خاکی و بادام کوهی نیز ، می گویند این دانه روغنی مقوی دارای طبعی گرم است .

این آجیل پر مصرف ، دارای پروتئین بالایی است و مواد مغذی دارد که از چربی های غیراشباع تشکیل شده است .

به جهت پروتئین بالایی که دارد زیر دسته حبوبات می باشد و بیشتر از آنکه بشود از گروه آجیل شمرد ، در دسته حبوبات قرار می گیرد .

با وجود مواد مغذی و غنی ، منبع عالی برای انرژی و رفع خستگی می باشد به همین جهت در تنظیم کارکرد خواب و رفع استرس مناسب می باشد و برای تقویت اعصاب یک کمک کننده طبیعی به حساب می آید .

از دانه های روغنی مفیدی است که بیشترین سهم برداشت آن برای گرفتن روغن آن است ، مغز مغذی چربی است اما چربی آن از چربی های اشباع نشده ، اسید اولئیک و لینولئیک می باشد .

کربوهیدرات پایین بادام زمینی در کنار مواد غنی پروتئینی و فیبر و شاخص قند پایین آن سبب شده است یک انتخاب ویژه در میان وعده برای رژیم های لاغری محسوب شود و با ایجاد سیری طولانی مدت از دریافت مواد غذایی بیشتر و در نتیجه چاق شدن و اضافه وزن بیشتر جلوگیری می کند .

از آنجا که این ماده مغذی ، یک پروتئین گیاهی خالص است بنابراین نیاز بدن به دریافت پروتئین از طریق مصرف این ماده تامین می شود و به رشد کودکان کمک زیادی می کند بنابراین در افرادی که نیاز به پروتئین بیشتری دارند مانند افرادی که ورزش می کنند و عضله سازی می خواهند ، این ماده حتما باید در برنامه غذایی شان گنجانده شود .

خلال بادام زمینی برای مبتلایان به دیابت موثر و مفید می باشد چرا که یکی از خواص بادام زمینی کمک به پیشگیری و درمان این بیماری می باشد .

بادام زمینی دارای انواع گروه ویتامین ها از جمله C ، بیوتین ، منیزیم ، فسفر ، مس ، منگنز ، ویتامین E ، گروه ویتامین های B مثل فولات ، تیامین ، B3 می باشد .

بادام زمینی در کنترل وزن و کمک به کم کردن وزن ، کنترل سطح قند خون موثر عمل می کند .

کربوهیدرات پایین این مغز مفید که در مقابل چربی مفید و پروتئین و فیبر بالا باعث شده از آجیل های با قند پایین محسوب شود و طبقه بیشتری از بیماران نیز به راحتی از آن استفاده نمایند .

هم چنین به دلیل وجود ویتامین ای و نیز وجود آنتی اکسیدان ها از رادیکال های آزاد جلوگیری می کند و نیز با وجود مواد مغذی در خود از فشار خون بالا و کلسترول جلوگیری کرده و به همین دلیل ، از بیماریهای قلبی پیشگیری می کند .

مقادیر کلسیم موجود در این ماده مغذی ، به سلامت استخوان کمک می نماید .

بادام زمینی به دلیل دارا بودن مقادیر بالای ویتامین E و روی و منیزیم به سلامت پوست کمک زیادی می کند از جمله در درمان آکنه پوستی موثر می باشد و به سطح کلاژن پوست می افزاید و از این رو از عصاره و روغن این ماده مفید در صنعت آرایشی و بهداشتی برای پوست استفاده می شود .

بادام زمینی هم چنین ، ضد التهاب می باشد و در رفع و کاهش اگزما و مشکلات التهابی دوست موثر عمل می کند .

آنتی اکسیدان موجود در بادام زمینی ، به تقویت سیستم ایمنی کمک می کند .

در سلامت مو نیز ، به دلیل وجود امگا 3 ، به رشد و تحریم فولیکول مو کمک می کند و با داشتن بیوتین از ریزش و التهاب موی سر جلوگیری می کند .

بتاکاروتن در بادام زمینی ، موجب تقویت کبد و پاکسازی کبد می شود و به درمان کبد چرب کمک می کند .

به خاطر داشتن پتاسیم ، مصرف کره بادام زمینی برای مبتلایان فشار خون مفید می باشد .

با دارا بودن املاح و مواد مفید برای عملکرد چشم موثر می باشد .

به دلیل دارا بودن فسفر ، در بالا بردن ظرفیت هوش و عملکرد مغز کمک می کند .

این ماده مغذی ، از سایر انواع آجیل ، به صرفه تر و اقتصادی تر برای خرید می باشد .

پروتئین گیاهی سرشاری که در بادام زمینی وجود دارد برای بعضی افراد مصرف زیاد آن باعث آلرژی می شود لذا این افراد بهتر است با احتیاط مصرف نمایند .

هم چنین در مصرف این آجیل دوست داشتنی با تمام خواص و ویژگی های مفید ، زیاده روی نباید کرد .

هم چنین افرادی که حساسیت به این مغز پر خاصیت دارند ، استفاده نکنند .

در عرصه تولید و فروش و صادرات ، به بازارهای داخلی و خارجی برند بادام زمینی تواضع به عنوان صادر کننده برتر خشکبار ، با دارا بودن تنوع محصولات از امتیازات زیادی برای خرید برخوردار است نشانی آشنا و با کیفیت که خریدی مسکین و خوب را برای خریدار فراهم می آورد .

قیمت بادام زمینی تواضع

بادام زمینی تواضع

بادام زمینی تواضع برند تواضع ، بیش از یک قرن پیش در تبریز شروع به فعالیت نمود و در عرصه تهیه و تولید انواع خشکبار فعالیت می کند و سهم بزرگی از بازارهای داخلی و صادرات خارجی را از آن خود نموده است .

صادرات انواع خشکبار ، به بیشتر کشورها با قیمتی ایده آل و طراحی و بسته بندی جذاب و شکیل در برنامه کاری این شرکت می باشد .

ثبت سفارش در سریع ترین زمان ممکن از طریق آنلاین و سایت شرکت در اختیار مشتریان می باشد .

با تولید بیش از هشتصد محصول و حضور یک صد ساله در تولید و صادرات خشکبار کشور ، برند مورد اطمینان برای داشتن خریدی تضمینی و عالی می باشد .

عرضه بهترین و مرغوب ترین خشکبار دست چین شده با شکیل ترین بسته بندی در تنوع بالا امکان مقایسه و انتخاب خوب را برای مشتری به وجود آورده است .

هم چنین مطابق با سلیقه و ذائقه افراد ، به شکل خام یا بو داده امکان خرید این محصول می باشد .

بادام زمینی خام ، شور ، دو آتیشه در محصولات تواضع با کیفیت بالا تولید و عرضه می شود .

این شرکت با دارا بودن سه مدال کیفیت که حاکی از سابقه ای درخشان و همین طور ، نشانگر تجربه ای طولانی است ، بهترین گزینه برای خریدی مطمئن در عرصه خشکبار می باشد .

برای دریافت قیمت و اطلاعات محصولات ، به سایت شرکت مراجعه نمایید و از خدمات آنلاین خرید بهره ببرید .