فریم عینک گوچی که فقط یک لنز دارد

این در مورد تیتانیوم که به طور متوسط 40 درصد وزن کمتری نسبت به سایر فلزات عینک دارد صادق نیست! این ویژگی‌ها باعث می‌شود. فریم‌های ساخته شده از تیتانیوم دو ویژگی مهم را که عملکرد فریم عینک گوچی را که می‌زنیم، ترکیب کنند – راحتی ناشی از سبکی و مقاومت در برابر آسیب، که به ما امکان می‌دهد هر روز و سال‌ها از آنها لذت ببریم.
علاوه بر این، برخی از شیشه‌ها از تیتانیوم خالص در فریم خود استفاده نمی‌کنند، بلکه از آلیاژ آن استفاده می‌کنند که به لطف آن انعطاف‌پذیری، حالت و مقاومت در برابر تغییر شکل اضافی مشخص می‌شود.
به لطف همه این ویژگی ها، قاب های ساخته شده از تیتانیوم نیز در دستان (و روی بینی) مشتریانی که به سبک زندگی فعال و کسانی که زمان زیادی را صرف تمرین ورزش می کنند – همچنین به صورت حرفه ای – عالی خواهد بود. خود تیتانیوم نیز ضد حساسیت است و برای افرادی که خواهان قاب های بادوام و شیک هستند اما به فلزات خاصی مانند نیکل حساسیت دارند، جایگزین مناسبی است.
در نهایت، شایان ذکر است که تیتانیوم نسبت به آلیاژهای فلزی که به طور سنتی استفاده می شود، امکانات بسیار بیشتری برای رنگرزی ارائه می دهد.


به همین دلیل است که فریم های ساخته شده از این ماده را می توان در رنگ های مختلف در بازار یافت، از جمله آن هایی که با شیشه های فلزی دیگر نخواهیم دید.
نمی توان انکار کرد که همه این مزیت ها بهایی دارند. عینک طبی و عینک آفتابی ساخته شده از تیتانیوم معمولاً به طور قابل توجهی بیشتر از آنهایی با فریم سنتی ساخته شده از فلزات دیگر یا استات است.
اما اگر بخواهیم مدلی از عینک بخریم که برای هر موقعیتی مناسب باشد و ظاهر خوبی داشته باشد و سالیان سال به ما خدمت کند، سرمایه گذاری قابل تاملی است.
قاب های جونیور – اشکال و رنگ های مختلف
قاب های ساخته شده از مواد منعطف برای جوان ترین افراد مناسب است.
ما کاملاً آگاه هستیم که جوانترین مشتریان ما نیازهای ویژه ای دارند. عینک های مخصوص کودکان باید دارای ویژگی های خاصی باشند که حداکثر راحتی و ایمنی را برای کودکان شما فراهم کند.