وجود ترکیبات شیمیایی پیچیده برای ساخت پلاستیک

جین مونکه، مدیر عامل و مدیر ارشد علمی FPF گفت، شیمی پیچیده مورد نیاز برای ساخت پلاستیک، شناخت دقیق مواد شیمیایی دیگر در ظروف پلاستیکی مواد غذایی را دشوار می کند.

ایجاد یک طرح جدید و کاربردی می تواند کمک شایانی به فروش بالا را داشته باشد مخصوصا اگر در حوزه های گوناگون مصرف شود ظروف یکبار مصرف طلقی یکی از کالاهایی است که توانسته خود را در انواع و اقسام حوزه ها جای دهد.

(FPF، یکی از معدود مراکزی است که بسته بندی مواد غذایی را به طور انحصاری مطالعه می کند، بیشتر بودجه خود را از صنعت بسته بندی شیشه ای دریافت می کند، اگرچه Muncke گفت که اولویت های تحقیقاتی آن مستقل از سرمایه گذاران تعیین می شود.)

تبلیغات

رادیکال‌های آزاد و محصولات جانبی واکنش در طول تولید پلاستیک تشکیل می‌شوند به طوری که ممکن است ترکیبات شیمیایی که با آن شروع کرده‌اید ترکیب واقعی محصول نهایی نباشد.

دلیل استفاده از ظروف چینی در رستورانهای متفاوت این است که این متریال بر خلاف متریالهای دیگر ظروف مانند بلور سریع دما را جذب نمی کنند و زمانی که در آنها غذاهای داغ ریخته می شود ظرف خیلی سریع داغ نمی شود.

همچنین ناخالصی ها و به اصطلاح مواد غیر عمدی اضافه شده (نیاس) در مواد اولیه اصلی وجود دارد که در کنار مواد شیمیایی شناخته شده تجمع می یابند.

مونکه گفت حتی تولیدکنندگان هم دقیقاً نمی دانند که ترکیب شیمیایی مواد محصولشان تا آخرین مولکول کوچک چیست.

وجود جیوه در تلویزیون پارس قدیمی مضر بوده و سلامتی افراد داخل خانه اگر به آن نزدیک شوند و آن را لمس کنند در آینده به خطر می اندازد.

علاوه بر این، مطالعات کمی در مورد مواد شیمیایی پلاستیکی محصول نهایی به جای مواد شیمیایی منشأ فردی وجود دارد. در مقاله‌ای که سال گذشته در مجله علوم و فناوری محیطی منتشر شد، محققان آلمانی و نروژی از نمونه‌هایی از اقلام پلاستیکی واقعی مانند بطری‌های شامپو، فنجان‌های ماست و بطری‌های آب قابل پر کردن برای آزمایش تأثیر آنها بر سلول‌ها در آزمایشگاه استفاده کردند.

آنها ترکیباتی را در پلاستیک های مصرفی یافتند که در شرایط آزمایشگاهی سمی هستند، اما تا حد زیادی ناشناخته هستند.

انجمن صنعت پلاستیک (پلاستیک)، یک گروه تجاری، ادعاهای محققان در مورد ایمنی مشکوک را به چالش کشید.

تمام پلاستیک های مورد استفاده در بسته بندی مواد غذایی تحت آزمایش های دقیق قرار می گیرند. تا زمانی که هر نوع بسته بندی پلاستیکی مواد غذایی حتی به سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) برسد، قبلاً چندین بار توسط شیمی شناسان و سم شناسان آزمایش شده است.

شما می توانید با مراجعه به سایت دیجیکالا، انواع قیمت پتو گلبافت یک نفره دیجیکالا را مشاهده کنید و در صورت تمایل آن را ثبت سفارش کنید تا در اسرع وقت برای شما ارسال شود.

ظروف پلاستیکی مواد غذایی و نوشیدنی ممکن است با خیال راحت در فریزر، مایکروویو، ماشین ظرفشویی یا ترکیبی از هر سه مورد استفاده قرار گیرند، زمانی که این موارد بر روی بسته بندی برچسب گذاری شده است.»

  • منابع:
  • تبلیغات:
  1. مصرف گوشت مرغی که باعث توهم می شود!
  2. 6 دلیل خوب برای خوردن موز امروز
  3. مقوایی که گیاه درون آن رشد می کند!!
  4. مقدار زیادی پرتقال درون شکم کوسه پیدا شده است!