سیب زرد در تهران از گوشت نیز پروتئین بیشتری دارد

قبل از هر چیز می خواهم تأکید کنم که بدن مردان بیشتر از بدن زنان در معرض بیماری های قلبی عروقی است. بنابراین، “دوستی” مردان با آب سیب بهترین اقدام پیشگیرانه برای مقابله با آنها خواهد بود. همچنین، این نوشیدنی تأثیر مثبتی بر قدرت، بازیابی هورمون های مردانه خواهد داشت.

نمونه ای از این می تواند N. Worker، یک جگر دراز از آمریکا باشد. این مرد، به گفته خودش، در طول زندگی خود از طرفداران پرشور آب میوه و سبزیجات بوده است.

آب سیب زرد در تهران یکی از مورد علاقه های او بوده است. این بزرگوار 119 سال عمر کرد، آخرین فرزندش در 96 سالگی به دنیا آمد.

برای کودکان
در زمان اتحاد جماهیر شوروی، پرستاران حامی و متخصصان اطفال که نوزادان تازه متولد شده را از 2 ماهگی تا شیردهی توصیه می کردند، حتماً آب سیب را به رژیم غذایی کودک اضافه کنند، زیرا کاملاً توسط بدن کودک جذب می شود و واکنش آلرژیک ایجاد نمی کند.

اکنون روند تغییر کرده است، کودکان تا شش ماه فقط شیر مادر تجویز می شوند، با این حال، فواید آب سیب برای بدن کودک شکی نیست. در دوران انتقال از شیردهی به رژیم غذایی معمولی و امروزه توصیه می شود. و برای کودکان بعد از یک سال، همه بدون استثنا، پزشکان نوشیدن آب سیب تازه حداقل 1 لیوان در روز را توصیه می کنند.

آیا آب سیب مضر است؟
این سوال همیشه برای دوستداران آب میوه هیجان انگیز است، اما خوشبختانه این موضوع در مورد آب سیب صدق نمی کند. بدون آسیب رساندن به بدن و بدون ایجاد واکنش های آلرژیک کاملا جذب بدن می شود. پزشکان آن را همه کاره تر و خنثی تر می دانند. و هنوز…

موارد منع مصرف
برای افراد مبتلا به دیابت نوع 1 نباید از آب سیب سوء استفاده کرد، به دلیل وجود فروکتوز و گلوکز زیاد در انواع شیرین سیب، توصیه می شود بیماران مبتلا به این بیماری آب سیب را بدون قند بنوشند.