سرکه سیب سمیه برای افرادی که نمی توانند خواب راحتی داشته باشند توصیه می شود

سرکه سیب که به عنوان جایگزینی برای شامپو استفاده می شود، خاصیت تقویت کننده و مات کننده دارد ، به خصوص زمانی که روی موهای چرب و نیمه چرب استفاده شود.

در صورت ریزش مو، سرکه سیب سمیه می تواند نمک های معدنی کمبود را جبران کند زیرا سرشار از کلسیم و اسید سیلیسیک است.

با آسم و سرفه مبارزه کنید
برای کمک به مبارزه با آسم خفیف ، یک قاشق چای خوری سرکه سیب را در یک لیوان آب رقیق کرده و هر 30 دقیقه به مدت 6 ساعت جرعه جرعه بنوشید. همین دارو به دلیل خاصیت ضدعفونی  کنندگی سرکه سیب در برابر سرفه های آزاردهنده نیز عالی است.

دندان ها را تقویت کنید
سرکه سیب از آنجایی که سرشار از کلسیم است، می‌تواند برای تقویت دندان‌ها و کاهش احتمال ایجاد جرم یا پوسیدگی دندان استفاده شود: یک قاشق چای‌خوری در یک لیوان آب و قبل از خواب آن را به طور مکرر بشویید.

احتمالاً بسیاری از ما در خانه سرکه سیب داریم و از آن برای تهیه سالاد یا غذاهای دیگر استفاده می کنیم. با این حال، کاربردهای بسیار دیگری نیز دارد، اما شاید شما ندانید کدام یک. بیایید با هم آنها را کشف کنیم!

استفاده از سرکه سیب برای زیبایی ما چیست؟
حتی اگر در بیشتر موارد از سرکه سیب در آشپزخانه استفاده می شود ، خوب است بدانید که واقعا برای پوست و مو موثر است.

در واقع این محصول دارای خواص بی تفاوت نیست، به عنوان مثال به تسکین آفتاب سوختگی ، کند کردن پیری سلولی ، آبرسانی و تغذیه پوست و مو، پاکسازی و مبارزه با شروع قارچ ها و باکتری ها و غیره کمک می کند.

برای به دست آوردن اثری براق روی مو، می توانید از سرکه سیب در آبکشی نهایی بعد از شامپو استفاده کنید. انجام آن بسیار ساده است، کافی است یک قاشق چای خوری را در یک بطری لیتری پر از آب سرد اضافه کنید، سپس تکان دهید و بشویید.

با این دارو به موهای خود کمک می کنید PH اسیدی طبیعی خود را بازیابی کنند ، همچنین به موهای کدر و کدر درخشندگی و شادابی می بخشید و می توانید با مشکل شوره سر مبارزه کنید.