روفرشی کشدار ایرانی 9 متری و اقدام عجیب رئیس جدید موزه فرش

در پیشنهادات مغازه‌ها، می‌توان فرش‌هایی را پیدا کرد که می‌توان با گرمایش از کف روی زمین گذاشت که گرما را حفظ نمی‌کند، اما امکان انتقال موثر آن را فراهم می‌کند. علاوه بر این، هر ساله تعداد بیشتری فرش از این نوع ظاهر می شود که به لطف آنها هر یک از ما می توانیم راه حلی متناسب با سلیقه خود و سبک آپارتمان پیدا کنیم.

خانه آجری یا پیش ساخته – کدام بهتر است؟ مقایسه
زنی با گربه روی فرش

چه نوع روفرشی کشدار ایرانی 9 متری را می توان روی گرمایش از کف گذاشت؟
از قبل می دانیم که با گرمایش از کف، مجبور نیستیم از تزئینات زیبایی شناختی و لطافت دلپذیر در اتاق نشیمن یا اتاق خواب چشم پوشی کنیم. اما چگونه فرش مناسب برای گرمایش از کف بخریم؟

اول از همه، باید بررسی کنیم که آیا محصول با یک پیکتوگرام مشخص شده است که به ما اطلاع می‌دهد که یک فرش مشخص را می‌توان روی یک طبقه با گرمایش از کف قرار داد. دارای نمادی از یک مارپیچ گرم کننده سفید در زمینه سیاه و فلش های سیاه رنگ در زمینه سفید است که به سمت بالا هستند.

نکته مهم این است که این پیکتوگرام اطلاعاتی است که گرمایش از کف به هیچ وجه به فرش ما آسیب نمی رساند، می توان آن را با چنین منبع گرمایی روی زمین قرار داد. با این حال، تضمینی نیست که این فرش به طور موثر گرما را منتقل کند و مانع گرم شدن هوای اتاق نشود.

بنابراین، علاوه بر این نماد گرافیکی، بررسی سایر پارامترهای فرش برای گرمایش از کف نیز ارزش دارد. اولین مورد مقاومت حرارتی است. اطلاعات مربوط به آن را می توان در برگه اطلاعات فنی محصول یافت.

اگر قرار است فرش در اتاقی با گرمایش از کف استفاده شود، نباید از 0.17 K/W بیشتر شود. دومین پارامتر مهمی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید وزن پشمک است.