ایده های پایداری و ذخیره غذا در یخچال های قدیمی

ذخیره غذا و ایده های پایداری
ذخیره سازی غذا به عنوان زیرساخت آشپزی
روش ها و مواد
دمای سرد طبیعی به عنوان یک منبع
طبیعت به عنوان یک مشکل – یخچال به عنوان راه حل
مشکل انرژی، و یخچال با انرژی کارآمد به عنوان راه حل
مشکل مبرد و یخچال سازگار با محیط زیست به عنوان راه حل
مهارت‌های ذخیره‌سازی مواد غذایی برای مبارزه با ضایعات مواد غذایی و تغییرات آب و هواییاز آب انار پخته شده می توانید برای درمان سرما خوردگی و همچنین تقویت سیستم ایمنی استفاده کنید. در واقع برای اینکه از خواص بی نظیر این میوه خوشمزه و پرخاصیت بهره مند شوید بهتر است که آب آن را صبح به صورت ناشتا میل نمایید.بازگشت شربت خانه؟
فرهنگ غذایی در یخچال
نتیجه گیری
سپاسگزاریها
بیانیه افشاگری
اطلاعات تکمیلی
پانویسها و منابع
منابعیکی از سیستمهای خنک کننده ای که بسیار قدیمی است و طرفدار زیادی نیز داشته است یخچال نفتی هستند که در ترموستات آنها جیوه قرمز استفاده شده است که ماده ای کمیاب و خطرناک بوده است.

ضمیمه ها
خلاصه
هدف این مقاله بررسی این موضوع است که چگونه شیوه‌های ذخیره‌سازی غذای خانگی در طول زمان با شرایط و مسائل محیطی مرتبط است و چگونه این رویه‌ها و فرهنگ غذایی را تحت تاثیر قرار داده است.

از طریق مجموعه ای از حساب های شخصی، تبلیغات، مقالات مجلات و دستورالعمل های آشپزخانه، من از سوئد به عنوان مثال تجربی استفاده می کنم.اینکه درباره زمان مصرف عرق نعنا و بارهنگ دکتر خیراندیش چه می گوید برای خیلی از مردم ایران مهم است.

با خروج از معرفی تبرید خانگی تا به امروز، توجه ویژه ای به این موضوع می کنم که چگونه بازیگران مختلف اجتماعی ذخیره سازی مواد غذایی در یخچال را به عنوان راه حل و مشکل در رابطه با مسائل امروزی مرتبط با پایداری محیطی، به عنوان مثال شرایط آب و هوایی محلی، مصرف انرژی، کاهش مواد غذایی در نظر گرفته اند.
لایه اوزون و ضایعات مواد غذایی این مقاله همچنین نشان می‌دهد که چگونه مردم مادی بودن ذخیره‌سازی گذشته را برای تطبیق با زندگی امروزی دوباره شکل می‌دهند.

من استدلال می‌کنم که نتایج نشان می‌دهد که چگونه ذخیره‌سازی غذا، به‌عنوان یک زیرساخت آشپزی، بر شیوه‌های غذایی روزانه و در نتیجه درک غذای پایدار تأثیر می‌گذارد.مدل پالتو چرم جدید از شیک ترین انواع آن بوده که بیشتر مورد پسند قشر جوان می باشد معمولاً دختران شیک پوش و خوش استایل حداقل یک مدل از پالتوی چرم بلند را دارند که در فصل سرد سال مورد استفاده قرار می دهند.

یخچال و فریزر تاثیر زیادی در فرهنگ غذایی داشته است. از این رو، برای تشویق شیوه‌های غذایی پایدارتر، بازیگران اجتماعی باید به زیرساخت‌های آشپزی و ایده‌ها و ارزش‌هایی که در مورد غذا و پایداری منتقل می‌کنند، رسیدگی کرده و مشکل‌ساز کنند.
این مقاله با یک رویکرد تاریخی فرهنگی به چگونگی پیوند فعالیت‌ها و زیرساخت‌های مرتبط با غذا در طول زمان با ایده‌های مختلف پایداری کمک می‌کند.
  • منابع:
    1. The refrigerator as a problem and solution: Food storage practices as part of sustainable food culture
  • تبلیغات:
    1. راز موفقیت مسن ترین میلیاردر جهان که عمر طولانی داشت
    2. چگونه بهترین قابلمه تفلون را بشناسیم؟
    3. فاکتورهای مهم دزدگیر باکیفیت!
    4. انتخاب بهترین جوراب متناسب با کفش!