دزد ناشی کاشی یزد به کاهدان زد!

اگر می خواهید رنگ سفید کاشی یزد را در حمام خود استفاده کنید ایده آل است. رنگ سفید خالص، کلاسیک و تصفیه شده مشخصه مجموعه Fantasy از Ragno است.

کاشی ها می توانند ساتن یا براق یا با ساختار سه بعدی، با مدل های سینوسی، هندسی و برجسته باشند. با این نوع کاشی ها، دیوارها به عنصر کلیدی تزئینی تبدیل می شوند.

آیا رویای فضای داخلی کاربردی و افسانه ای دارید؟ آیا گاهی اوقات به یک توصیه، یک ایده، یک چشم آموزش دیده نیاز دارید؟ سوالات خود را برای ما به آدرس office@spatiulconstruit.ro ارسال کنید و ما شما را با متخصصان طراحی و طراحی داخلی مرتبط خواهیم کرد که به شما کمک می کنند بهترین تصمیم را برای خانه خود بگیرید.


امروزه کفپوش کاشی به دلیل داشتن سطح تمیز، صاف، نفوذ ناپذیر، بادوام، رنگارنگ، سخت و جذاب، محبوب ترین گزینه کفپوش است. انواع مختلفی از کاشی ها مانند سرامیک ، شیشه ای، چینی و غیره در بازار موجود است. قبل از هر تصمیمی برای خرید کاشی، باید به نحوه استفاده از هر اتاق فکر کنید.

کاشی های سرامیکی و شیشه ای را می توان بر روی دیوار و کف استفاده کرد. هر دو نوع کاشی در رنگ ها، طرح ها و اندازه های مختلف موجود هستند. اگرچه برای همین منظور استفاده می شود، اما تفاوت های عمده ای بین کاشی های سرامیکی و شیشه ای به دلیل خواص، در دسترس بودن، هزینه و غیره وجود دارد. از این رو، در اینجا سعی شده است مقایسه مختصری از کاشی و سرامیک در مقابل کاشی شیشه ای انجام شود که به شما کمک می کند تا کفپوش مناسب خانه خود را انتخاب کنید.

کاشی و سرامیک به سادگی از مخلوط آب و خاک رس ساخته می شود.
همچنین بخوانید: نکات اساسی در مورد کاشی و سرامیک

کلمه انجماد به معنای تبدیل شدن به ماده ای شیشه مانند است. این خاک از مخلوط سیلیس، کوارتز، فلدسپات ساخته شده است. این ماده معدنی است که در تمام گرانیت ها یافت می شود.