درب ضد سرقت شاهرود که در شب زوزه می کشد

یک آزمایش… در خانواده
آزمایشگر استثنایی، خانم الدا آزولینی – فرارینی، نصب “فراموش نشدنی” نسخه “بتا” درب زرهی فراری را با وزن بیش از 250 کیلوگرم تجربه کرد و توسط سه نفر “با دست” به طبقه دوم منتقل شد.

برای تخریب جزئی دیوار ورودی (پاشیدن آوار در همه جا) لازم است و برای تکمیل کار “فقط” دو روز کامل دیگر کار “بی صدا و تمیز” طول کشید!…

(طبیعاً نصب درب ضد سرقت شاهرود مدرن فرارینی چیزی ندارد. با همه اینها انجام دهید: مایلیم به مشتریان خود یادآوری کنیم که امروزه از تکنیک های سریع، کارآمد و مهمتر از همه کم تهاجمی استفاده می شود! )

سال های اول فعالیت
با توجه به علاقه روزافزون به محصول و تشدید سرقت ها در سال های بعد، در سال 1978 ویتوریو فرارینی شرکت Ferrarini Srl را تأسیس کرد که در ابتدا در خیابان Colorno در پارما مستقر بود و شروع به تولید داخلی و بازاریابی و نصب درب خودروهای زرهی سفارشی کرد. مارک FERRARINI .
رونق ساخت و ساز در دهه هشتاد به شرکت اجازه داد تا ساختار مناسبی برای حفظ خاستگاه صنعتگران و کیفیت محصولات داشته باشد ، که همیشه ویژگی هایی بوده است که محصولات فرارینی را از رقبا متمایز می کند.

تجارت فرارینی رشد می کند
در سال 1979 فرارینی گستره محصولات خود را گسترش داد و تولید داخلی کرکره های زرهی را به لطف گنجاندن در فرآیند تولید یک دستگاه پروفیل تسمه مخصوص برای ساخت کرکره های زرهی (هنوز در حال تولید) آغاز کرد.

اما در بازگشت از یک اقامت 4 ساله در برزیل، جایی که جنایت و دزدی، حداقل می توان گفت، ابعاد نگران کننده ای به خود گرفت، بود که کارآفرین پارمزان متوجه شد که به زودی کشور ما نیز چه خواهد شد: یک پدیده شایع کمبود امنیت.

ویتوریو فرارینی در سال 1977 که عمیقاً با خاستگاه صنعتگر خود گره خورده استبرای پاسخگویی به نیازهای امنیتی فزاینده، او آهنگری صنعتگر کوچکی پیدا کرد و ساخت حرفه ای درب های چرخشی برای آسانسورها را بنا به درخواست “تغییر یافته” آغاز کرد، بنابراین به اولین نمونه اولیه درب زرهی که در ابتدا “در خانواده آزمایش شد” جان بخشید. (در خانه مادرش، الدا بیچاره!)