جک بازویی پارکینگی که حتی برای جا به جایی آن نیاز به جرثقیل های ابرغول است

از آنجایی که سیال تراکم ناپذیر است، حرکت سیلندر بزرگتر باید با سیلندر کوچکتر مطابقت داشته باشد. تفاوت در اندازه بین دو سیلندر مزیت مکانیکی را فراهم می کند و طول اهرمی که برای پمپ کردن سیلندر کوچک استفاده می کنید نیز کمک می کند.

به لطف دریچه یک طرفه، وزن خودرو نمی تواند جهت جک بازویی پارکینگی را معکوس کند و حتی اگر سوپاپ از کار بیفتد یا دریچه آزادسازی را باز کنید، پیستون کوچک نیرویی به اهرم وارد نمی کند.

وجود آن سوپاپ آزاد کننده همچنین به این معنی است که شما نیازی به کار کردن اهرم برای پایین آوردن خودرو ندارید.

از آنجا که جک های هیدرولیک از دو نوع مزیت مکانیکی استفاده می کنند، اهرم های آنها می تواند کوتاه باشد. و از آنجا که آنها برای بلند شدن در زیر سیستم تعلیق خودرو ساخته شده اند، بنابراین نیازی به افزایش حجم زیادی ندارند، خود جک نیز می تواند بسیار کوتاه شود.

این باعث می‌شود که آنها به راحتی ذخیره شوند و به راحتی در زیر بازو یا محور کنترل قرار گیرند – حتی با یک تایر کاملاً صاف.

برای بالا بردن تک چرخ عقب، از یک طرف محور بلند کنید. اگر به ارتفاع یا ثبات بیشتری نیاز دارید، یک پایه جک جهانی ارزان مانند این واقعا کمک می کند. از آنجایی که محورها گرد هستند، می توانید از پد زین مانند این نیز برای گرفتن کامل آن استفاده کنید.

جک های بطری را در حالت عمودی، با دریچه آزادسازی باز نگهداری کنید. برای افزایش عمر آنها، از بستن دریچه فراتر از جابجایی ساده خودداری کنید. (عکس: وس سیلر)
کدام جک هیدرولیک برای شما بهترین است؟
جک بطری یک جک هیدرولیک در ساده ترین شکل آن است. این استوانه، پایه، قوچ و اهرم بزرگ و کوچک است.

ظرفیت مناسب چقدر است شش تن یا 12000 پوند، یک و نیم تا دو برابر حداکثر وزن بارگیری شده اکثر کامیون های مسافربری یا SUV ها خواهد بود.