جاکلیدی چاقو که کلید ها را به شکل های متفاوت در می آورد

داشتن یک روال ثابت و مداوم جاکلیدی چاقو می تواند به شما کمک کند کلیدهای خود را به یاد بیاورید و خیلی راحت تر از خانه خارج شوید. محتوا آج روش 1 استفاده از دستگاه های ردیابی روش 2 یک روال را دنبال کنید و مطمئن شوید که سازگار هستید آج روش 1 از دستگاه های ردیابی استفاده کنید 1 استفاده از کلید یاب بی سیم را در نظر بگیرید.

اینها ردیاب های فشرده ای هستند که می توانند مستقیماً روی جا کلیدی شما قرار گیرند. آنها اغلب بزرگتر از یک جا کلیدی معمولی نیستند و سیگنال ردیابی را ارسال می کنند که توسط بلوتوث روی تلفن همراه شما قابل مشاهده است.

آنها بی سیم و آسان برای استفاده هستند، و اگر به دنبال گزینه ای فنی برای ردیابی کلیدهای خود هستید، آنها را به گزینه ای عالی تبدیل می کند.

آنها مقرون به صرفه هستند و همچنین دارای یک باتری قابل تعویض قابل تعویض هستند. این فناوری به تکامل خود ادامه می دهد و اغلب نسخه های جدید با ویژگی های بهتر ظاهر می شوند.

2 قبل از خرید قیمت ها و ویژگی ها را مقایسه کنید. کلید یاب‌های بی‌سیم متعددی در بازار وجود دارد که قیمت‌های بسیار متفاوتی دارند و سطوح مختلفی از عملکرد را ارائه می‌دهند.

قبل از انتخاب مناسب برای خود، باید حداقل دو مورد را با هم مقایسه کنید. پلاک: این مکان یاب را می توان روی حلقه کلید قرار داد و برد آن 24 متر (80 فوت) است.

این یک طراحی سفید براق با دو ویژگی ردیابی دارد: یکی که در آن می توانید کلیدهای خود را با تلفن خود ردیابی کنید و دیگری که می توانید تلفن خود را با مکان یاب پیدا کنید. همچنین یکی از در دسترس ترین صفحات است. ارزش آن علاوه بر سازگاری با سیستم های اندروید و iOS 25 دلار است.