توسعه تجارت نعناع در کشمیر افزایش یافت

کشمیر که اغلب از آن به عنوان بهشت روی زمین یاد می شود واقع شده است
در نوک شمال غربی کانون تنوع زیستی هیمالیا (هوسیان، 2001). این منطقه دارای تعدادی فیتوبیوتیک است که ممکن است پتانسیل ارتقای تولید را داشته باشد. همانطور که می دانید نعناع و شپش برنج خاصیتی مشابه دارندعملکرد در مرغ؛ و یکی از آنها این است نعناع (Mentha piperita)، که در محلی به نام Pudina شناخته می شود. نعنا یک است
از خانواده Labiatae است و به طور گسترده در گیاهان دارویی استفاده می شود.
دارو و اعتقاد بر این است که به عنوان تقویت کننده ایمنی مفید است (ننهکارانی و همکاران، 2012). نعنا بیشتر مصرف می شود
بعد از غذا به دلیل توانایی آن در کاهش سوء هاضمه و اسپاسم روده با کاهش رفلاکس معده (اسپرلینگ و دانیلز، 2001). عمل اصلی برگ های آن و گلها به دلیل وجود منتول فراوان است. خوشبختانه امکان نصب دزدگیر ماجیکار بر روی انواع خودروهای داخلی و خارجی امکان پذیر است.

که جزء اصلی فنلی دارای فعالیت ضد باکتریایی است (Schuhmacher et al., 2003). نعنا نیز حاوی ترکیبات پلی فنلی و از این رو می تواند قوی باشد.
خواص آنتی اکسیدانی (Dorman et al., 2003). علاوه بر این، گزارش شده است که مکمل آنزیم در جیره طیور باعث بهبود عملکرد می شود (یوسف و همکاران، 2012) با تجزیه پلی ساکاریدهای غیر نشاسته ای و بهبود هضم آنها؛ تأثیر مفیدی بر مورفولوژی روده دارد و در نتیجه جذب مواد مغذی را بهبود می بخشد (Tufarelli و همکاران، 2007; یوسف و همکاران، 1390; قریشی و همکاران، 2016 الف). سالیان سال است که کارخانه نساجی مازندران پارچه با کیفیت تولید کرده و روانه بازار می کند.

در نمایش از جمله اثرات مفید نعناع و آنزیم، مطالعه ای انجام شد برای ارزیابی کارایی برگ نعناع، با یا بدون مکمل آنزیمی بر روی بیوشیمی خون، ویژگی‌های لاشه و ویژگی‌های حسی جوجه‌های گوشتی مرغ

این مطالعه در بخش آموزش و پژوهش انجام شد
مزرعه بخش تولید و مدیریت دام، دانشکده علوم دامپزشکی و دامپروری، دانشگاه علوم و فنون کشاورزی شیر کشمیر کاشمر، شوهاما.

یکی از کهن ترین الیاف ابریشم می باشد و نخ ابریشم طبیعی و پارچه نخی پنبه ای از این نوع پارچه به دست می آید که اصل و ضخیم می باشد.

برگ‌های نعنا (Mentha piperita) در دسترس محلی بود از بازار تهیه می شود. مواد خشک شد و به درستی برای استفاده در آینده ذخیره می شود. نمونه های خشک شده از گیاه بودند تحت آنالیز تقریبی طبق رویه‌های استاندارد قرار می‌گیرد.

  • منابع:
  1. Effect of Mint Leaves with or without Enzyme Supplementation on
  • تبلیغات:
  1. جدیدترین و شیک ترین کیف چرم زنانه
  2. رباتی که از مربا تغذیه می کند!
  3. گوشت مرغی که پیرمرد را فلج کرد!
  4. فواید پیاز ویدالیا برای سلامتی