تست موفقیت آمیز ساعت هوشمند بچه گانه پسرانه در روسیه

ساعت های هوشمند برای یک کودک 7 سال و بالاتر باید عملکرد پیشرفته تری داشته باشند، در ساعت کلاس اولی، خواندن مختصات GPS باید از قبل بهبود یافته باشد، اگر موقعیت یابی Wi-Fi و geo-fence اضافه شود، خوب است، بنابراین شما در هر زمان می دانید پسر یا دختر شما کجاست.

برای دانش آموزان مدرسه، وجود یک هشدار ارتعاشی مهم است، والدین می توانند در صورت لزوم بی صدا شماره گیری کنند، بچه ها طراحی روشن و صفحه نمایش لمسی را دوست خواهند داشت.

مطمئن شوید که هیچ بازی وجود ندارد، در این صورت ساعت تبدیل به یک ابزار مفید خواهد شد و نه فقط یک وسیله سرگرمی دیگر.

نحوه انتخاب ساعت هوشمند بچه گانه پسرانه: شرح عملکردهای اصلی و لیستی از مدل ها برای سنین مختلف، یک نوجوان 11 ساله نه تنها به یک ساعت، بلکه به یک نسخه ساده شده از یک ابزار بزرگسال نیاز دارد.

پسران فعال حسگرهای ردیابی فعالیت بدنی را دوست دارند، نوجوانان اجتماعی توانایی پاسخ دادن به پیام ها را از طریق ساعت دوست دارند، دوستداران موسیقی دوست دارند کنترل پخش کننده در تلفن هوشمند را دوست داشته باشند، با فرزندتان در مورد ویژگی هایی که دوست دارند صحبت کنید.

اگر بتوانید کنترل‌های والدین را تنظیم کنید یا تماس‌های دریافتی را به فهرست مخاطبین موجود محدود کنید، خوب است، بنابراین فرزند شما همیشه در امان خواهد بود.

ساعت های ورزشی در رنگ های روشن ساخته شده اند، در برابر آسیب مقاوم هستند، با بند سیلیکونی یا پلاستیکی،
سنتی، برعکس، با طراحی دقیق و در سایه های خنثی، به خوبی با لباس های مدرسه ست می شود، کیف و شیشه با کیفیت بالا با نمونه های بالغ قابل مقایسه است.

ساعت های هوشمند همه کاره اغلب با طراحی های غیر معمول و ویژگی های سبک های دیگر ساخته می شوند، برای انتخاب ساعت هوشمند مناسب دختر و پسر به علایق فردی آنها توجه کنید، در نظر بگیرید که چه رنگ و سبکی را دوست دارید.

ظاهر معمولاً با سن توصیه شده مطابقت دارد، برای کودکان زیر 10 سال، مدل ها در رنگ های روشن ارائه می شوند، اگرچه رنگ های محدود نیز وجود دارد: سیاه، سفید، فلزی، برای نوجوانان، مدل هایی از سایه های مختلف وجود دارد.