بیسکویت رژیمی ستاک قاتل خستگی کارمندان می باشد

تاریخچه کوکی ها و بیسکویت از ایران باستان سرچشمه می گیرد، این اولین شیرینی بود، این بسیار متفاوت از دستور پخت بیسکویت مدرن بود، به هیچ وجه شیرین نبود، زیرا هنوز شکر به غذا اضافه نشده بود.

متعاقباً، همان ایالت اولین کشور در تولید کلوچه های شکری از ذرت، گندم و آرد برنج شد، در روسیه، طلوع تولید بیسکویت در قرن 19 آغاز شد.

قبل از آن، فقط نان زنجبیلی، کیک عید پاک، صلیب و نردبان پخته می شد، چنین شیرینی ها یک غذای جشن بودند یا برای تشریفات ساخته می شدند.

کوکی ها در زمان سلسله رومانوف محبوبیت خود را به دست آوردند، انواع گران قیمت کلوچه: شکر، با پر کردن و کیک، در اصل روی میزها فقط برای افراد سلطنتی بود.
منفعت و ضرر
محتوای کالری بیسکویت رژیمی ستاک به طور مستقیم به ترکیب خمیر بستگی دارد، هر چه افزودنی ها، رنگ ها، تقویت کننده های طعم در محصول کمتر باشد، ظرافت مفیدتر است.

یک بیسکویت خوب سرشار از پتاسیم، آهن و اسیدهای آلی است، بیسکویت ها برای تغذیه مناسب محبوبیت زیادی به دست آورده اند – با حداقل محتوای قند و مواد افزودنی به شکل غلات، آجیل، توت های خشک و میوه های خشک.

با این حال، باید به ترکیب چنین محصولی توجه ویژه ای داشته باشید، مصرف بیش از حد کلوچه ها می تواند منجر به افزایش سطح قند خون، مشکلات دندانی شود، زمانی که کوکی ها در حد اعتدال مصرف شوند، منبع انرژی قدرتمندی برای بدن هستند.

در بیشتر موارد، کوکی ها یک خوراکی شیرین هستند، برخی از انواع کراکر یا کلوچه های کاراملی شده طعم شور دارند، انواع مختلفی از کوکی ها با بافت های مختلف وجود دارد.

محبوب ترین: نان کوتاه، کشک، بدون چربی، شکر، کره، اکنون در قفسه‌های فروشگاه‌ها می‌توانید کوکی‌هایی با فیل یا کیک برای هر سلیقه‌ای پیدا کنید، از مربای ساده گرفته تا ترکیبی از شکلات، آجیل، شیر تغلیظ شده در یک نوع کوکی.