بادام زمینی مزمز فلفلی که افرادی که حساسیت دارند هم می توانند استفاده کنند

توصیه می شود بزرگسالان روزانه 30 میکروگرم بیوتین دریافت کنند. یک چهارم فنجان بادام زمینی حاوی بیش از 26 میکروگرم یا 88 درصد از ارزش روزانه (DV) شما برای این ماده مغذی است.

بادام زمینی مملو از چربی های تک غیر اشباع برای سلامت قلب است
گاهی اوقات بادام زمینی مزمز فلفلی به دلیل محتوای چربی بالا، رپ بدی را دریافت می کند. با این حال، انواع چربی های موجود در بادام زمینی در واقع انواعی برای سلامت قلب هستند.

به عنوان مثال، بادام زمینی حاوی 80٪ چربی غیر اشباع تا 20٪ چربی اشباع شده است، مشابه روغن زیتون (Harvard Health Letter، 2009). نوع چربی غیراشباع عمدتاً چربی‌های تک غیراشباع هستند که با کاهش خطر قلبی عروقی مرتبط هستند.

دریافت مقدار زیادی چربی‌های تک غیراشباع در رژیم غذایی، فرآیند پاکسازی شریان‌ها را تقویت می‌کند که جریان خون را به خوبی حفظ می‌کند و خطر حمله قلبی یا سکته را کاهش می‌دهد (Harvard Health Letter، 2009).

بادام زمینی حاوی برخی از آنتی اکسیدان های مشابه شراب قرمز است
آنتی اکسیدان ها دسته ای از مولکول ها هستند که رادیکال های آزاد را خنثی می کنند، مولکول های ناپایداری که می توانند به سلول های شما آسیب برسانند.

فعالیت بیش از حد رادیکال های آزاد به عنوان مکانیزم احتمالی برای تشکیل سلول های سرطانی پیشنهاد شده است، به این معنی که دریافت مقدار زیادی آنتی اکسیدان ممکن است خطر ابتلا به سرطان را کاهش دهد (موسسه سرطان آمریکا، 2014).

شراب قرمز به دلیل فعالیت آنتی اکسیدانی خود به خوبی شناخته شده است و منبع عالی از آنتی اکسیدان قوی رسوراترول است. با این حال، بادام زمینی یکی دیگر از منابع قوی اما کمتر شناخته شده این ماده مغذی است (WH Foods، 2015).

در مطالعات حیوانی، رسوراترول با افزایش جریان خون مغز، که خطر سکته مغزی را کاهش می دهد، مرتبط بوده است (WH Foods, 2015).

خوردن منظم بادام زمینی یا کره بادام زمینی می تواند مصرف رزوراترول شما را افزایش دهد و به طور بالقوه از قدرت آنتی اکسیدانی مفید آن استفاده کند.

خوردن بادام زمینی ممکن است از شما در برابر سنگ کیسه صفرا محافظت کند
همانطور که از نام آنها پیداست، سنگ های صفراوی ذرات کوچکی هستند که در کیسه صفرا تشکیل می شوند.