اولین کفش بروکس اصل جهان برای ملکه بریتانیا بود

کفش‌های ورزشی روزانه که در این مدت استفاده می‌کنیم تا آسیبی به عضلات ضعیف پا و ساق پا که غیرفعال می‌مانند، وارد نشود.

چه نوع کفش هایی در زندگی روزمره بیشتر استفاده می شود و جایگاه کفش بروکس اصل در زندگی روزمره و عادات استفاده ما

از نظر سبک زندگی ما، افراد به دلایل مختلف زندگی روزمره خود را در خارج از منزل و در رفت و آمد می گذرانند، رایج ترین مدل کفشی که افراد در این فعالیت ها استفاده می کنند، کفش های اسپرت است.

مهم‌ترین عامل مؤثر بر رواج استفاده از کفش‌های ورزشی که ما آن‌ها را با لباس‌هایی که هم در زندگی اجتماعی و هم در زندگی تجاری‌مان استفاده می‌کنیم، ترکیب می‌کنیم، راحتی آن‌ها به ما است.

قبل از اپیدمی کووید-19، بسیاری از ما در زندگی فعال خود فرزندان خود را به محل کار، مدرسه، خرید و/یا به مدرسه می بردیم.

برای خرید به بازارها می رفتیم و در مراکز خرید وقت می گذراندیم. همه ما بدون توجه به کودک، زن، مرد، پیر و جوان در شلوغی زندگی روزمره از نظر جسمی فعال بودیم.

در این زندگی پرمشغله و پرمشغله، اکثر ما کفش های کتانی یا کفش های کتانی با ارتفاع پاشنه کم و کفی نرم را ترجیح می دهیم که پاهایمان را راحت کند.

با توجه به استفاده گسترده از کفش های ورزشی تقریباً در زندگی روزمره ما، برندهای مطرح کفش های ورزشی در جهان، کفش های ورزشی شیک را برای استفاده روزانه و همچنین مدل های طراحی شده مخصوص ورزشکاران حرفه ای تولید می کنند.

علاوه بر این، بسیاری از تولیدکنندگان کفش که کفش‌های لباس مجلسی کلاسیک و شب تولید می‌کنند، مدل‌های کتانی شیک را نیز تولید می‌کنند که برای استفاده روزانه با برندهای خاص خود طراحی شده‌اند.