الگوی ساخت گلدان های آپارتمانی

در اینجا فرصت های زیادی برای یادگیری در هنگام استفاده از این الگوهای گلدان وجود دارد. گلدان پلاستیکی برای گل، حکم خانه برای گل دارد از این جهت بسیار حائز همیت است و باید به نوع نیاز گیاه به آبدوست بودن یا کم آبدوست بودن مثل خانواده کاکتوس ها توجه کرد.

فرزندان شما می توانند با بریدن و چسباندن گلدان و گل ها به یکدیگر، گلدان های گل دوست داشتنی خود را بسازند. این برای رشد حرکتی ظریف فوق‌العاده است، زیرا کودکان هنگام بریدن قسمت‌های مختلف گل و خود گلدان باید مراقب و دقیق باشند.

همچنین می توانید از این فعالیت برای آموزش قسمت های گیاهان و نحوه رشد گیاهان به کودکان استفاده کنید. هنگامی که آنها گل خود را با استفاده از این الگوهای گلدان گل درست کردند، می توانید آنها را به چالش بکشید تا قسمت های مختلف گیاهان را برچسب گذاری کنند. به عنوان مثال، آنها می توانند گل، برگ و ساقه را برچسب گذاری کنند. انتخاب یک گلدان پلاستیکی بزرگ درجه یک به راحتی می تواند تاثیر مستقیم و  قابل توجهی را در کیفیت رشد و سلامت گل و گیاه ایفا نماید.

چرا این کارت‌های کلمه عکس نام‌های گیاهان و گل‌های باغ را نیز بررسی نکنید تا نام گیاهان و گل‌ها را به کودکان آموزش دهید؟ این یک راه درخشان برای تقویت این فعالیت خلاق خواهد بود.

برای صرفه جویی در وقت و اطمینان از اینکه کلاس شما می تواند بلافاصله در مورد گیاهان بیاموزد، این الگوهای گلدان گل سریع و آسان برای دانلود و استفاده هستند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی “دانلود” کلیک کنید و در عرض چند ثانیه در رایانه شما در دسترس خواهد بود. پس از آن، فقط چاپ کنید. به همین راحتی است.

کلاس اصول خدمات انسانی وست بروک در حال یادگیری روشی منحصر به فرد برای مشاهده خانواده ها با استفاده از گلدان است. استفاده از گلدان سفالی امروزه رونق خوبی گرفته است و افراد برای زیبایی منازل و محل سکونت خود از گیاهان زیادی استفاه می کنند.

کلسی جوزویاک، معلم علوم خانواده و مصرف کننده، گفت: “هدف پروژه گلدان ها و خانواده ها این بود که دانش آموزان با استفاده از دانشی که به دست آورده اند برای تعریف معنای خانواده برای آنها کار کنند.”

در این پروژه از گلدان های گل برای نشان دادن خانواده استفاده شد. دانش‌آموزان مقایسه کردند که چگونه یک گلدان گل و خانواده از جنبه قوی بودن، نگه داشتن چیزها در کنار هم، احتمالا شکستن و در اندازه‌های مختلف مشابه هستند.

“گاهی اوقات خانواده ها ممکن است شکننده شوند و حتی به دلیل مشکلات زیادی که با آن روبرو هستیم، از هم بپاشند یا از هم بپاشند. اما، همانطور که ما از طریق آنها با هم کار می کنیم، خانواده ها می توانند دوباره توانایی عملکرد را داشته باشند.

گلدان های گل، که نماینده یک خانواده بود، در کیسه ای قرار داده شد و شکسته شد. هر قطعه دارای برچسب مشکل یا بحرانی بود که به طور بالقوه می تواند یک خانواده را از هم بپاشد، مانند اعتیاد، مرگ، مسائل مالی، عدم صداقت یا طلاق. هنگامی که همه قطعات برچسب گذاری شدند، هر میز با هم کار می کرد تا “خانواده” خود را دوباره کنار هم قرار دهد. یکی از وسایلی که شما می توانید به عنوان یک دکوری در منزل خود از آن استفاده کنید، گلدان شیشه ای رنگی است

دانش‌آموزان با استفاده از نوار چسب برای کنار هم قرار دادن قطعات، راه‌هایی را یادداشت کردند که از طریق آنها خانواده می‌تواند شکستگی را ترمیم کند.

 

 

  • منابع:
    1. Flower Pots Represent Families at West Brook
  • تبلیغات:
    1. درمان بیماری پارکینگسون با خوردن ارده امکان پذیر شد!
    2. قابلمه عروسی که میلیاردی فروخته شد!
    3. تاثیر مصرف آلو خشک در پیشگیری از بیماری ها
    4. 8 مزیت لیمو برای سلامتی