استفاده موثر از منابع، تلفات تولید را کاهش می دهد

تخته فیبر با چگالی متوسط ​​(MDF) نوعی پانل بر پایه چوب است که از الیاف چوب یا سایر الیاف گیاهی ساخته شده و با رزین اوره فرمالدئید یا سایر چسب‌های قابل استفاده پردازش شده و با فشار دادن گرم تشکیل می‌شود.

امروزه شرکت های تولیدی زیادی در کشور به عرضه و پخش کابینت ام دی اف پیش ساخته فوق برجسته مدرن به صورت عمده در بازار های فروش می پردازند که به همراه کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی بوده و تمام استاندارد های لازم در خصوص تولید آن ها رعایت شده است.

چگالی آن به طور کلی 500-880 کیلوگرم بر متر مکعب است (وانلی، 2019). MDF به دلیل خواص مواد عالی، عملکرد پایدار و کاربرد وسیع، به صنعت ستون صفحات پانل های چوبی تبدیل شده است.

یکی از محبوب ترین مواد کابینت ام دی اف آشپزخانه است و اگر می خواهید زیبایی رنگ آمیزی خیره کننده در آشپزخانه خود داشته باشید، خرید و نصب آن ارزشش را دارد.

این صنعت فناوری فشرده با پیچیده ترین صنایع دستی و بالاترین درجه اتوماسیون در تولید پانل های چوبی است. پرس گرم مداوم، به‌ویژه فناوری پرس مسطح پیوسته، به دلیل ویژگی‌هایی مانند تداوم کاردستی، بهره‌وری بالا، کیفیت عالی محصول، کنترل دقیق شکل، و تنوع گسترده انواع محصولات، به رویه اصلی در تولید MDF در مقیاس بزرگ تبدیل شده است.

علاوه بر این، این فرآیند به راحتی قابل تنظیم است، باعث صرفه جویی در منابع و انرژی می شود و چندین مزیت جامع دارد. علاوه بر این، به طور مداوم تقاضای روزافزون برای کیفیت پانل را برآورده می کند و در عین حال با استفاده موثر از منابع، تلفات تولید را کاهش می دهد.

ام دی اف خام خارجی از مقاومت بالایی برخوردار هستند به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا، جایگاه ویژه ای را در بازار خرید به خود اختصاص داده اند این محصولات در ضخامتهای گوناگونی تولید می شوند.

یک سیستم پانل پیوسته (CPS) به عنوان تجهیزات حیاتی توسط بازار جهانی شناخته شده است و در معرض نوآوری و توسعه مستمر قرار گرفته است (Xinqing, 2021). در حال حاضر، فناوری نسل جدید پرس پیوسته CPS+ که توسط Dieffenbacher در سال 2015 در زمینه پانل‌های بین‌المللی بر پایه چوب منتشر شد. ام دی اف سفید براق می تواند یکی از پارامتر های تعیین کننده برای مشتریان صادراتی .باشد

اپلیکیشن آلمانی Industry 4.0 و یکپارچه‌سازی اتوماسیون را با طراحی مدولار شده پیاده‌سازی می‌کند. تولید قبل از فرآیند، آماده‌سازی مواد خام، کنترل صنایع دستی، نظارت بر تجهیزات آنلاین، تشخیص و نگهداری از طریق فناوری دوقلو دیجیتال و داده‌های بزرگ یکپارچه شده‌اند تا جریان تولید پانل را هوشمندتر، انعطاف‌پذیرتر و کارآمدتر کند.

  • منابع:
    1. Continuous Flat Pressing of MDF Quality Control Model Framework and Collaborative Programming Approach Based on Wood Fiber Hot Pressing Mechanism
  • تبلیغات:
    1. خدمات اینترنتی پروپوزال زیست محیطی
    2. برنده توپ طلای سال آینده را شما انتخاب کنید
    3. استفاده از ست سرم برای دکور منزل
    4. استفاده از سطل در ساخت تانک جنگی