آیا باید به دختر نوجوانم اجازه دهم آنچه می خواهد بپوشد؟

دختر 14 ساله ام دبیرستان را شروع می کند. کد لباس مدرسه تقریباً به هر چیزی اجازه می دهد، از جمله تاپ، لباس خواب و هودی. من نمی‌خواهم که او تاپ‌های کوتاه به مدرسه برود.

یکی از پوشاک پرکاربرد که مورد علاقه دختر خانمها می باشد سارافون دخترانه بوده که طراحی و دوخت آن به گونه ای بوده که مجلسی است و گزینه مناسبی برای مهمانیها می باشد.

دختر من عاشق این استایل و برجسته کردن کمر کوچکش است. به او گفتم نمی‌خواهم آنها را در مدرسه بپوشد، اما نگرانم که هر روز بر سر این موضوع دعوا کنیم. آیا باید به او اجازه دهم آنها را بپوشد؟ با توجه به ارزشش، او در سه سال گذشته یونیفرم پوشیده است.

از پیش دبستانی تا کلاس دوازدهم لباس فرم می پوشیدم. آخر هفته‌ها در دوران دبیرستان، با شلوار جین و پیراهن آبرومند از خانه بیرون می‌رفتم و به محض اینکه سوار ماشین دوستم می‌شدم، از شلوار جین بیرون می‌آمدم و از کمربند به عنوان دامن استفاده می‌کردم.

هر چند در گذشته استفاده از ساعت بیشتر به دلیل مدیریت زمان بوده است اما امروزه استفاده از ساعت چوبی گرد بزرگ جزو یکی از ابزارهایی قرار گرفته است که می تواند تمام کننده دکوراسیون منزل شما شود.

یک کمربند کشدار مشکی به عنوان دامن. فکر می‌کردم زیبا به نظر می‌رسم (و مطمئنم که اینطور بودم)، اما یواشکی در را برای چیزهای دیگری که می‌توانم پنهان کنم باز کرد.

می خواستم خودم را بیان کنم. می خواستم احساس زیبایی کنم و چیز جدیدی را امتحان کنم.

اینکه دختر شما چه می پوشد بستگی به فرهنگی دارد که ما در آن زندگی می کنیم، فرهنگی که در آن بزرگ شده اید و اینکه اکنون چقدر خودتان را می شناسید.

یکی از خوشمزه ترین پیش غذاهایی که در اکثر مناسبت ها و مهمانی ها آن را تهیه می کنند سالاد ها هستند که از پرطرفدارترین آنها سالاد کلم و انار و هویج است.

و برای روشن بودن، تقریباً هر فرهنگی که می توانم به آن فکر کنم علاقه مند به کنترل، اظهار نظر و ایجاد قوانینی برای آنچه در بدن یک زن می گذرد، است.

به ویژه آمریکا، رابطه پیچیده ای با بدن و لباس زنان دارد، و این به ناخودآگاه شما و دخترتان، و همچنین تقریباً هر پدر و مادری که من می شناسم، نفوذ کرده است.

از دیرباز تاکنون لباسها عضو جدایی ناپذیر از انسانها بودند و با روند زمان کامل تر شدند و به آنها موارد دیگری اضافه شد که شال و کلاه بچه گانه زنانه یکی از آنها می باشد.

این را با روشی که فرهنگ ما بر بدن و موهای مشکی و قهوه‌ای نظارت می‌کند، مانند اجازه ندادن به بافتن مو به صورت قیطان یا پف کردن و آویزان کردن دختران برای شورت کوتاه و بند اسپاگتی، ترکیب کنید، تا سرتان به سمت هر دو نوشته شده بچرخد. و قوانین نانوشته حاکم بر زندگی شما و دخترتان

  • منابع:
  • تبلیغات:
    1. خدمات پروپوزال حقوق بین الملل
    2. 6 نفری که در هوا معلق شدند
    3. ساخت جعبه ای که هرگز نمی شکند
    4. روشی جالب که می توانید با استفاده از پالت خانه بسازید