آشپز ژاپنی با با درست کردن سس سویا معروف شد

کویکوچی شویو رایج ترین سس سویا مورد استفاده در آشپزخانه ژاپنی است و به احتمال زیاد وقتی به سس سویا فکر می کنید به آن فکر می کنید.

اکثر مارک‌های اصلی سوپرمارکت‌های موجود در ایالات متحده، مانند سس سویای همه منظوره کیکومان، یک نوع را روی برچسب نشان نمی‌دهند، اما کویکوچی شویو هستند.

کویکوچی شویو یک انتخاب همه منظوره خوب است، می توان از آن در مارینادها، سس ها، سس ها، مایعات آب پز و سرخ کردنی ها استفاده کرد، اگر در دستور پختی نیاز به سس سویا باشد اما نوع آن مشخص نشده باشد، احتمالاً منظور کویکوچی شویو است.

در حالی که استفاده از سس سویای کویکوچی در سوپرمارکت محلی شما کاملاً قابل قبول است، اگر به محصولی با کیفیت تر علاقه دارید، توصیه می کنیم به دنبال شویو مارودایزو باشید، که کویکوچی شویو است که با دانه های کامل سویا تهیه شده است.

مگر اینکه روی برچسب مشخص کند که سس سویا با دانه های کامل سویا درست شده است، به احتمال زیاد سس سویا با استفاده از پوره دانه سویا تولید شده است که هزینه تولید را کاهش می دهد و همچنین کیفیت سس سویا نهایی را کاهش می دهد.

طرز تهیه و موارد استفاده سس سویا

با این حال، اگر نتوانید آن را پیدا کنید، در حالی که سس سویا مارودایزو طعم کاملتر و ظریف تری دارد، به استثنای تست طعم و مزه کنار هم، بعید است که اکثر مردم بتوانند بین سس پرتر و بیشتر تمایز قائل شوند.

Kikkoman یک برند معروف است که کویکوچی آن به طور گسترده در دسترس است، در نتیجه، به نظر می رسد در آشپزخانه های بسیاری از آشپزها استاندارد باشد.

Kikkoman یک marudaizu shoyu (برند تجاری به زبان انگلیسی به سادگی بیان می‌کند که “ارگانیک” است) تولید می‌کند که خرید آنلاین آن بسیار آسان است اما به ندرت در فروشگاه‌های مواد غذایی یافت می‌شود، اگرچه بازارهای تخصصی، از جمله سوپرمارکت‌های ژاپنی، احتمالاً آن را در دسترس خواهند داشت.

یاماسا یکی دیگر از برندهای بزرگ و معروف ژاپنی سس سویا در بازار انبوه است و به طور مشابه مارودایزو تولید می کند که به راحتی در بازارهای تخصصی و آنلاین یافت می شود.

همچنین مارک‌های گران‌تری از سس سویا کویکوچی برای کسانی که می‌خواهند این سبک را بیشتر بررسی کنند، وجود دارد، قیمت بالاتر معمولاً به این دلیل است که اینها در دسته های بسیار کوچکتر با استفاده از فرآیند تخمیر بسیار طولانی تر تولید می شوند.